Bedankt Zoey, Barbarella, Po & Vanessa

Bedankt meiden voor jullie reacties !!

Zoey, wij gaan dit jaar niet op vakantie omdat we om huis de kozijnen nog moeten schilderen, de oprit moet er opnieuw in en de voortuin moet nog. Dat kost ook een hoop centjes, vandaar !!

Vanessa, ja, mijn vriend heeft ook lekker 3 weken vrij dus dat wordt genieten !! Ik ga zo weer naar beneden en dan gaan we een filmpje kijken.

Dames, weltrusten voor straks en tot morgen !!!

Groetjes Biaggi

Hoi Biaggi
Ik heb een nog betere tactiek, ik ga nl een dag eerder naar huis, ik heb heimwee (en zo....hi,hi)
kan ik eindelijk het dakkapel zien.
het was wel een wereldse dag vandaag , he.
Ik was met de kids op het strand en zat er eigenlijk een beetje doorheen,toen dacht ik ik bel m'n moessie.
ik zat m'n beklag een beetje te doen en vertelde over mijn heimwee, (we zaten onder een grote parasol) komt die man van de strandhokjes naar ons toe en vraagt"zijn jullie hier de hele dag?" ik haal de telefoon van m'n oor en zeg bedremmeld "ja?!" zegt ie " huisje 8 heb ik nog niet verhuurd en je hebt zoveel pech gehad met 't weer gehad, je mag 'm wel vandaag"
gratis en voor niks ik knapte direct helemaal op en m'n zus kwam ook nog het werd een hartstikke leuke dag(en ik ben ook verbrand, da's wat minder)
morgen ben ik weer thuis en dan krijgt ie er van langs(Cees)op een positieve manier.

veel liefs Jeanette

Hoi Jeanette,

Lekker hé, dat je toch nog een beetje mooi weer hebt gehad !!!

Veel plezier met Cees !!! Heb nu al medelijden met hem !!! HAHAHAHAHA

Groetjes Biaggi

Terug
Bovenaan