Bedankt

Lieve meiden,

Hartstikke bedankt voor alle gelukswensen voor onze trouwdag morgen !! Heel erg leuk. Tot nu toe ziet het weer er goed uit, dus blijf duimen voor het zonnetje morgen meiden!
Ik heb er ontzettend veel zin in, om 11 uur mag ik mijn jurk vandaag ophalen !! Mijn ongi is gelukkig alweer weg dus morgen een fris nieuw beginnen samen met mijn mannetje en hopenlijk dan snel een kleine ukkepuk in ons gezinnetje erbij !!

Liefs,
Luna

Hoi Luna,

Ik ben blij om te horen dat je ongi nu geweest is.
Is je ongi nu vanzelf gekomen of moest je terug naar de gyn.

Ooo dat wordt dadelijk dus spannend je jurk ophalen.
En inderdaad is het morgen mooi weer.
Morgen gaan ook vrienden van ons trouwen en daar moeten we naar toe.
Als ik daar ben zal ik ook aan jou je man denken.
Wens jullie morgen een hele mooie bijzondere dag toe en geniet er lekker van.

Ik wil niet lullig tegen je doen luna, maar wou je ff laten weten dat ik volgens mij nu wel zwanger ben.
Hebt gisteren een test gedaan en er verscheen een licht streepje.
Ik durf me er nog niet op te verheugen.
Volgende week doe ik een nieuwe test en dan zie ik het wel weer.
En voor je het weet Luna ben jezelf ook weer zwanger.
Ik zal voor je duimen.

Maar ik duim voor iedereen hier.

Groetjes en liefs van Cindy

Hoi Luna,

Wat fijn voor je dat je ongi nu toch is gekomen. Had je eerdere berichtjes wel gelezen maar heb de laatste tijd niet zo'n zin om overal op te reageren. Beetje forum en zwangerworden moe denk ik.

Wat heerlijk dat morgen je trouwdag is zeg. Ik vond mijn trouwdag echt geweldig, zo de hele dag een beetje in een mooie jurk rond lopen en in het middelpunt van de belangstelling staan. Heerlijk hoor, ga er lekker van genieten want de dag is zo voorbij!

Ben zelf ook weer ongi geworden, al is het wel heel weinig deze keer, maar ja, volgende week naar de gyn. en hopelijk krijgen we dan iets meer te horen! Hoop dat we met een behandeling kunnen beginnen, want we zijn nu inmiddels 2 jaar bezig!

Nou, hier geen depri stukje hoor, je trouwdag is geweldig en ik hoop dat je huwelijk jou en je man veel geluk brengt en begin volgend jaar een "kleine".

Heel veel plezier morgen en veel geluk!

Liefs,
Joan

Hoi Luna

Ik heb al die tijd met je mee gelezen en met je mee geleefd Morgen ga je trouwen meid van harte gefeliciteerd voor jou en je a.s. man het is stralend weer,en ik weet zeker dat ook jou zal stralen, geniet van de dag en van elkaar ,ik wens je al het goeds en wie weet over een jaartje deze tijd ..ik gun het je van harte. liefs Desiree.

Lieve Luna,
je gaat trouwen op een van de mooiste dagen van dit jaar geloof ik! Maak er wat moois van.
Ik wens je alle goeds toe en hoop dat het huwelijk je brengt wat je rvan verwacht!
Liefs el

Terug
Bovenaan