Bedankt

Lieve meiden,

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie felicitaties en lieve berichtjes, echt fantastisch om te lezen.
Ik ben nu 5 weken zwanger en als het goed is 3 december uitgerekend, dus dat duurt nog heeeeeeeeeeel lang, hahaha.

Omdat ik bij de gyn wat onderzoeken recent had gehad, heb ik het geluk dat ik volgende week al langs mag komen bij hem!
Ik ben dan 6 weken, dus of ik dan een echo krijg en of er wat is te zien weet ik niet, maar hoop het stiekem wel natuurlijk.

Heb net al lekker wat babyspulletjes gekocht :) kon het niet laten. (rompertjes en 1 pakje)

Maar ik geniet enorm. Ik ben wel bang dat het fout gaat, maar dat zal iedereen wel hebben die zwanger is. Ik heb vooral last van mijn buik, steken en een zwaar gevoel en mijn tepels doen zeer. Ook moe, en oh ja, ik ruik inderdaad beter nu, en ik kan je vertellen dat is soms erg vervelend, haha.

De meiden die wilde weten vanaf wanneer ik wat voelde, ik had vrij snel na mijn ei, al last van mijn buik en een paar dagen voor mijn NOD voelde mijn tepels gevoelig aan. Maar het schijnt bij iedere vrouw anders te zijn. De een voelt niks en de ander van alles.

En ik heb dus 1 maand getempt en toen was het voor mij gelijk raak!

Ik was vorig jaar augustus gestopt met de pil, dus in verhouding zijn we nog redelijk snel zwanger geworden.

Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte en wens jullie heel veel succes en ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie me snel mogen volgen!

Heel veel liefs van Spike

Wat zullen jullie blij zijn!! Waarvoor liep je eigenlijk bij de gyn? Ik moet 19 April heen i.v.m lange onregelmatige cycles ik ben in Juni vorig jaar gestopt met de pil. Weet jij wat ik bij de gyn kan verwachten? En onderzoekt hij/zij ook meteen je vriend?

Ik hoop dat jij antwoord weet!

Ga lekker genieten van dit wondertje!!!

xxx

Hoi Spike,

Ik ben een heel tijdje niet op het forum geweest en nu ik net even check zie ik dat jij zwanger bent!! Geweldig zeg!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap en dat je maar lekker mag gaan genieten van je groeiende buik!

Liefs, Hummeltje
ps. en tuurlijk hoop ik dat ik nog bij jouw decemberforum mag aansluiten (NOD 7 april)!

Terug
Bovenaan