Bedankt

He dames

Heel erg bedankt voor jullie berichtjes over mijn verhaaltje mannen!. Wel gelachen om sommige verhaaltjes. Mijn vriend kwam gelukkig 's ochtend al bij me en toen hebben we het er nog over gehad. Het is gewoon anders. Want hij is heel gesloten en ik ben wel vrij open. Maar gelukkig zitten we weer op een lijn. Toch nog geklust die 's avonds en niet op commando. En dan nu maar afwachten. Gelukkig heb ik het heel erg druk op school, dus veel tijd om te piekeren heb ik niet Als ik 's avonds thuis kom zijn we bezig met het bouwen van ons nieuwe huis. Dus afleiding genoeg.

Nog even voor Frederique: Weet niet of je dit nog leest maar in ieder geval al een hele prettige dag toegewenst en geniet ervan. En een hele plezierige en fijne honymoon.

Liefs Janna Nienke
 
Gelukkig maar.
Mannen zijn toch echt een ander ras dan vrouwen en mannen denken echt heel anders en zo. Ik heb toevallig voor mijn man vorrige week een heel leuk boek gekocht 'mannen komen van mars en vrouwen van venus' en het klopt echt!!

Liefs, Ank
 
Hoi Janna Nienke,

Bedankt!! Ik zet donderdag of vrijdag (voor mijn honeymoon) nog wel even op het forum hoe het was (hoor net dat het weer net als vandaag moet worden dus daar ben ik in ieder geval al erg blij mee).

Groetjes Frederique
 
Hoi,

Fijn dat het allemaal toch nog goed gekomen is.
Ik heb donderdag mijn NOD en heb het deze week ook heeeel druk. Ik vind het nu even niet erg, lekker afleiding. Net gesport en dat was niet echt prettig: hele pijnlijke borsten als je op je buik oefeningen moet doen is niet zo'n goed idee!
Ik duim voor jullie dat het raak was!
Liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan