Bedankt!

Hoi meiden,

Hier ben ik weer na een lang weekend Limburg (erg leuk, en nee we hebben onze mond niet kunnen houden: mijn broer en schoonzus vonden het erg leuk om te horen dat ze oom en tante gaan worden...)
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve reacties, zo leuk om dat allemaal te lezen als je thuis komt! Het besef begint nu langzaam te komen, dat het echt zo is. Ik heb nog steeds wel zo'n ongi-gevoel in mijn buik en dat is wel verwarrend, maar mijn borsten doen flink hun best (ik heb nu ineens een behoorlijk decolleté, hihi) dus van mezelf mag ik er niet meer aan twijfelen.
Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Tijger, voor jou blijft het nog even spannend. En Jet ik had ook mijn laatste ongi op 29 april en ik zou 3 febr. uitgerekend zijn.
Ik blijf jullie hier wel volgen, dus als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Liefs Kiki
 
HOi,
Dan gaan we dus echt gelijk op. Spannend he. Ik heb alleen een beetje gevoelige tepels en verder soms een beetje misselijk gevoel.
Dit weekend hebben we heel veel familie gezien, maar we hebben het nog voor ons kunnen houden. Ze verwachten misschien wel iets, maar we houden het nog even als ons geheim.

Jet
 
Hoi Kiki!
Met mij gaat ook nog steeds alles goed. We hebben het al aan een aantal mensen vertelt en vandaag ga ik het op mijn werk vertellen. Kan het toch niet voor me houden en over 9 dagen gaan we trouwen en dan lekt het zo uit!
Mijn borsten doen ook flink zeer en zijn ook al wat groter.Heb zelfs al een beetrje een klein buikje...beetje opgeblazen. Mijn spijkerbroek zit ook erg strak,dus andere broek aan.
Had vannacht wel wat darmkrampen en maakte me voor het eerst wat ongerust...gelukkig was er niks aan de hand. Ik begin het ook steeds meer te geloven maar het blijft toch nog een beetje onwerkelijk...iets wat ik al heel erg lang wil en nu is het zover!
Mijn aanstaande is ook dolenthousiast maar maakt zich wel zorgen...hooopt dat alles goed gaat.
We hebben allebei al zoveel meegemaakt in ons leven dat we allebei denken: het kan toch niet allemaal goed gaan?
Maar we moeten positief blijven en ik heb een goede beschermengel...(mijn moeder is 10 maanden geleden overleden...)
Mis haar nu wel enorm...gatver!
Pff....
Ik heb trouwens op verschillende sites de uitgerekende datum uitgerekend en krijg 4 verschillende...2-2 3-2 4-2 en 8-2....vreemd he?
Ach ja we zien het wel zal ik maar zeggen.
Heel veel plezier van je zwangerschap en we spreken elkaar vat nog wel hier!
Liefs Esther.
PS leuk weekend gehad?
 
Terug
Bovenaan