Bedankt

Lieve PETRA, CHRIS, MANUELA en BIAGGI,

Ik wil jullie even zeggen dat ik net weer m'n vriendin aan de telefoon had. Het is die vriendin waarvan haar vriend een ander zwanger had gemaakt en dat ik me zo machteloos voelde.
Ik heb haar net mijn verhaaltje voor gelezen en jullie reacties. We hebben samen zitten janken.
Het was zo bijzonder voor haar hoe voor haar onbekende mensen op zo'n lieve manier konden reageren op mijn berichtje. Ik wil jullie dan ook allemaal heeeeeeeel erg bedanken, we hebben er erg veel aan gehad. Ik moest nog van haar zeggen dat jullie echte schatten zijn.

BEDANKT!!!!!!

veel liefs, Ank
 
ik ben net even een paar bladzijden terug gegaan,het is me nog al wat zeg!! Op zo'n moment wens je die twee van alles toe maar daar los je niks mee op helaas.Wat een waardeloze lage streek van hem zeg,en dat terwijl ze al zo lang samen waren en ze toch al zo'n moeilijke tijd achter de rug heeft!! had dan eerlijk geweest en gezegd,sorry,maar dit kan ik allemaal niet aan of wat dan ook!! nou...heb hier verder geen worden voor...zorg jij maar goed voor je vriendin,ze heeft je heel hard nodig nu!!!

liefs claudia(dec-for)
 
Terug
Bovenaan