bedankt

bedankt voor jullie reaktie,s ik laat me gewoon helemaal gek praten,ik weet me bloedgroep niet,maar ga het wel navragen want ik wil wel weten wat voor bloedgroep ik heb,ik heb nog een vraag naarmate ik langer stop met de pil,wordt mijn ongi ook ergernet zoals toen ik nog niet aan de pil was hebben jullie dat ook?gr manuela
 
Je echt niet druk maken over je bloedgroep hoor!! Ik ben het levende bewijs dat het wel kan!!
Over dat ongi, mijne was meteen de eerste keer heel erg. Dus het hoort er denk ik wel bij.
 
volgens mij heb je dingen door de war gehaald. ik ben zelf rhesus negatief en mijn man rhesus positief.
we hebben 2 kids, allebei rhesus positief. ik heb dan ook na elke bevalling een injectie gekregen om een volgend kind niet af te stoten die evt weer rhesus positief zal zijn.
zolang je niet zwanger bent en het je eerste keer is dat je zwanger zal zijn is er geen probleem.
tegenwoordig is het zelfs zo dat je idd in week 30 ofzo al de injectie krijgt ter voorkoming van een late afstoting van het kind in je zwangerschap.
groetjes, Adren


 
Terug
Bovenaan