bedankt

hoi dames
ik wil jullie erg bedanken voor de lieve reacties dat doet me erg goed.
er werd gevraagd of ik een regelmatige ongie had ,en wat ik allemaal voel.
ik had helemaal geen regelmatige ongie ik kon er soms geen pijl uit trekken,maar ja je ziet het je kan toch zwanger worden.
ik heb getest op de dag dat ik ongie moest worden maar toen kwam er een vaag streepje dus heb ik na een paar dagen weer getest en toen had ik een goeie streep.
mijn gevoel gaf eigelijk al iets aan maar je wil toch wat zekerheid.
ik heb wel het gevoel dat ik ongie moet worden.
en ik ben vaak wat misselijk,en ik vind somige dingen erg stinken maar ze zeggen dat het er bij hoort.
voor alle andere meiden die zwanger zijn tot hoors op het maart forum.
en voor alle anderen veel succes met zwanger worden ik blijf voor jullie duimen.
groetjes en veel liefs samie
 
Hoi Samie,

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik zo ongeveer iedere 4 weken het gevoel dat ik ongi moest worden. Dat schijnt normaal te zijn. Daarnaast had ik ook een wat andere geur en smaak, maar verder helemaal geen kwaaltjes. In eerste instantie kon ik ook niet geloven dat ik zwanger was. Ook nu merk ik er weer helemaal niets van. Voor de meiden die zich zorgen maken omdat ze geen zwangerschapskwaaltjes voelen: dit hoeft niks te betekenen hoor, je kan evengoed best zwanger zijn. Ik blijf weer duimen!! En Samie, tot op het maart forum (waar blijft het nou??)

Groetjes,
Jacqueline
 
Terug
Bovenaan