bedankt

Hoi allemaal,
Ik wil jullie even bedanken. Ik kreeg zulke leuke reacties op mijn vraag. Daarnaast lees ik dit forum ook met heel veel plezier. Ik kan en wil er niet met mijn vriendinnen over praten.. Wil graag de eerste maanden voor ons zelf houden maar toch wil ik heel graag over praten en dat kan hier. We zitten allemaal in het zelfde scheutje.. Bedankt dat jullie mij zo vriedelijk hebben "welkom" geheten en ik hoop nog veel met jullie te kunnen kletsen.
Ander vraagje, Als je zwanger bent vertekken dan de meeste naar het zwanger zijn forum??
Ik ben trouwens flink aan de klus geslagen.. hihi.. vriendje is helemaal gelukkig!!
liefs Anne
tot snel
xx
 
Hoi Anne,

Ik lees al wel even mee op dit forum en volgens mij gaan er wel wat naar het volgende forum. Ook mijn mannetje is happy met dit gebeuren. Om de dag is hij aan de beurt. Klus ze...

Liefs Ilona
 
Wij zijn ook weer flink aan het klussen!!!! Tuurlijk gaan we naar het volgende forum maar eerst blijven we hier nog even. Ik hoop natuurlijk niet zolang, wij doen ons best voor het april 2005 forum! Wel mooi zo'n hummeltje voor de zomer....maar ja eerst nog maar door met klussen....
en anders naar ronde nummer 3.
 
hoi Anne33

Als je zwanger bent en dat willen we zo snel mogelijk natuurlijk dan gaan de meeste naar het forum van de uitgerekende maand, die vind je via het forum-linkje links, of zoals je zelf aangaf het zijn-forum.

succes Jeanette
 
Terug
Bovenaan