Bedankt

Hallo allemaal,
Na alle lieve reacties wil ik hierbij uit de anonimiteit treden. Ik ben de anoniem van 8-7 die weer durft te dromen. Ik had niet verwacht dat mijn berichtje zoveel reacties zou geven. Wat geeft dat een warm gevoel!
Ik wens iedereen heel veel sterkte en sucses!
Liefs,
Mel

 
hallo mel!
welkom hier!

fijn he, om hier op dit forum je ei kwijt te kunnen!!!
vaak zijn de reacties inderdaad warm, meelevend of geven de dames hier tips! (idioten daargelaten, maar dat heb je wel gemerkt.....en ook het gevolg aan reacties van de dames!!)

we nemen elkaar toch in bescherming ;-)!

xx kimpansee
 
Hallo Mel,

Ik heb niet gereageerd op je andere berichtje dus doe ik het hier even. Ik ook een MK heb gehad, niet na 10 weken zoals de jouwe maar veel vroeger maar het doet steeds pijn. Ik probeer zoveel mogelijk positief te denken mede omdat ik geen kwaaltjes had en ik pas een paar daagjes tervoren wist dat ik zwanger was maar kan heel goed begrijpen dat het erg erg pijnlijk is. Het doet deugd te horen dat je niet bij de pakken blijft zitten en terug naar de toekomst durft te kijken! Ben er zeker van dat een babytje ook voor jou is weg gelegd en wens je dan ook veel succes in de toekomst!

En net als Kimansee zegt, je moet de goede berichten lezen en de rest achter je laten!

Heel veel liefse en sterkte
 
Hoi Mel,
wat gaaf dat je weer durft te dromen, Miskraam blijft verdrietig, ik heb dezelfde ervaring. hoe lang of kort je ook zwanger bent geweest, je was het helemaal, dat zal wel met vrouw zijn te maken hebben. Ik hoop voor je dat je gauw weer zwanger mag worden en dat het dan wel goed mag gaan.
liefs Lies.
 
Terug
Bovenaan