Bedankt!!

A

Anoniem

Guest
Sylvia, Roos en Bieb,

Erg bedankt voor jullie lieve en geruststellende reakties. We zijn nu weer een paar dagen verder en hebben een hoop nieuwe info tot ons genomen. Wij gaan ervoor, kijken wel hoe het komt (hoop natuurlijk zo snel mogelijk) Het afwachten etcetera is niets voor mij maar goed, nu is het eenmaal niet anders en zal ik wel moeten. Ik ben sinds gister begonnen met het foliumzuur en ook ik heb een goede vriendin in vertrouwen genomen.

Jullie zullen mij nog wel een paar keer voorbij zien komen hier. Vast enorm bedankt voor de steun en ik hoop dat we nog veel aan elkaar kunnen hebben!!

Allemaal succes!

xx, Sam

Hoi Sammie,

Alle geluk met het realiseren van jullie kinderwens. Ook al zijn wij (nog maar) in ronde 6, houd het hoofd koel en probeer jezelf niet teveel aan te praten. Je lijf kan namelijk spelletjes met je spelen als je iets graag wilt.

Weet het, het is makkelijk praten - kan het zelf ook niet echt, maar het is van mijn kant een goede raad.

Succes en geniet van elkaar, we spreken elkaar vast weer snel!

Groet,
Roos

Hi Sammie

Geen dank! Ik ben maar wat blij hier 'lot' genoten te vinden.

Zoals Roos al zegt probeer niet overal wat achter te zoeken, en hou je hoofd koel, maar het is eigenlijk onmogelijk!

Ik zelf ben dus net gestopt met de pil en heb nu bijna iedere dag wel even last van buikpijn. Normaal had ik dat nooit. Dus iedere keer denk ik : Zou ik nu mijn eisprong hebben????

Om gek van te worden.
Waarschijnlijk is het gewoon het 'afkicken' van mijn lichaam. Die mist die hormonen natuurlijk!

Maar voor de zekerheid, en misschien komt het wel omdat ik gestopt ben met de pil of omdat we nu echt voor een kindje willen gaan, vrijen we om de dag en ik vind het nog leuk ook!

Normaal hoef ik niet zo vaak. Maar nu... hou me maar eens tegen HIHI!!!

Vandaag ben ik lekker vrij.
Ga vanmiddag naar een zwangere vriendin van mij. Lekker beppen. Ze is helaas voor haar ziek thuis. Ze kan er nog niet echt van genieten. Hoop dat ze snel op knapt.

Nou genoeg gekletst,
Ik ga maar wat doen.

Tot snel op het forum.
Liefs Bieb.

Terug
Bovenaan