Bedankt!

A

Anoniem

Guest
Jacqueline, Merel, Jeanette, Zoey en Empé, bedankt voor jullie reactie. (boven de 35 je eerste kind) Dit heeft me erg goed gedaan. Fijn om te lezen hoe anderen hier mee omgaan. Wij zijn sinds halverwege maart bezig dus zitten nu in ronde 5.
Ik wens iedereen heel veel succes!

Groetjes Jennifer.

Hoi Jennifer,

Wij zijn ook halverwege maart gestopt dus we zitten ook in ronde 5. Alleen kan ik met jou niet delen wat betreft boven de 35 jr een kindje. Ik ben namelijk 24 jaar. Ik heb je berichtje even gemist maar ik vind dat iedereen voor zichzelf moet bepalen wanneer je een kindje krijgt, ja toch ??? Daar heeft iemand anders niets mee te maken, vind ik !!! Dus als je gevoel goed is, zou ik zeggen : You go, girl !!! Zet 'em op en ga ervoor !!! Heel veel succes met zwanger worden !!!

Veel liefs Biaggi

Hai jennifer,

Wij zijn ook halverwege maart gestopt en ook weer in ronde 5. Mijn leeftijd is 25 jaar. Mijn schoonmoeder was 38 toen ze de eerste kreeg, en was binnen twee maanden zwanger, dus leeftijd wil niet alles zeggen. Mijn zus en wat vriendinnen waren ook allemaal binnen twee maanden zwanger, dan denk ik weleens waarom ik niet, nu op deze forum zie ik dat ik niet de enige ben. Toch is het balen als het weer niet is gelukt! Maar dan denk ik weer sommige zijn 1-2 jaar bezig. Toch is het moeilijk af en toe om positief te blijven. Je humeur heeft er vaak wel onder te lijden. Nou succes, laten we positief blijven.

groeten jessica

Terug
Bovenaan