Bedankt!!!

A

Anoniem

Guest
Hi Lieve meiden.

Ik wilde jullie ff bedanken voor de vele reacties op mijn berichtje
K*TPIL van gisteren.

Het voelt zooooo goed dat er meer zijn met dezelfde problemen. Rot voor jullie maar het helpt me echt.

Ik dacht eigenlijk dat ik vorige week vrijdag al m'n eisprong had gehad. Maar gisteren is heel duidelijk gebleken dat dat nog niet het geval was. Ik probeer eigenlijk niet zo veel op cervex slijm te letten maar het was echt niet te missen gisteren!!! Dit had ik nog nooit meegemaakt. (logisch want ik ben natuurlijk net pas gestopt met die k*t pil)

Dus gelijk m'n man bij z'n nekvel gegrepen en hup aan de slag...

Ben heel erg benieuwd. Het zal echt wel niet raak zijn in ronde 1 maar mijn lichaam schreeuwde gisteren gewoon vruchtbaar en tja... daar moet je dan natuurlijk wel gebruik van maken!

Nou dat was mijn verhaal weer.
Gek eigenlijk dat je gewoon op internet zet dat je sex hebt gehad omdat je slijm verliest. :))
Waar gaat het weer over?!?!

Maar het is gewoon een TOP FORUM en ik kan m'n ei hier heerlijk kwijt.

M'n man vraag ook steeds... En? Hoe was het vandaag weer op het forum? Nog nieuws? Ik vind het super dat hij zo mee leeft.

Nou het is weer een heel verhaal geworden sorry!

Liefs Bieb.

Ja, echt lachen dat iedereen (incl. ikzelf natuurlijk) hier gewoon alles opschrijft, van slijm tot zaad en van tepels tot bruine prut. En niemand die dat raar vindt, geweldig is dat! Ik hoop voor je dat het raak is,
Groetjes Joosje

Hoi,
Wat was er dan veranderd als ik vragen mag? Ik hoop niet dat t een te intieme vraag is, maarre.... Ikke nieuwsgierig, ikke alles willen leren/weten.... Wie weet kan t dan toch nog bij mij deze maand, want ik had t voor nu al een beetje opgegeven.
Groetjes Gabrielle

Hi Bieb,

Grappig he dat je hier alles kwijt kunt en dat je er echt een goed gevoel bij hebt, echt leuk!

succes met klussen ook ik ga vanavond aan de gang heb ook 'last' van dat spul dus het kan weer gaan beginnen de klusweek!

Groetjes Chili

Heerlijk om zo'n ontwapenend bericht te lezen en top he? Dat we dit allemaal "gewoon" kunnen delen met elkaar.........

Hi meiden.
Bedankt voor jullie reacties.

GABRIELLE: Wat ik merkte (sorry voor de details maar je vraagt er naar)
Toen ik van het sporten thuis kwam en naar het toilet ging zag ik heeeeel veeel slijm.

Nu heb ik normaal ook wel wat afscheiding maar dit was echt anders.

Het was ten eerste echt meer als normaal en het was, zoals ik het ook overal lees, echt doorzichtig en stug.
Heel smerig... maar ik kon er echt 'draden' van trekken. :p

De dag ervoor hadden mijn vriend en ik al geklust en die avond zouden we het eigenlijk niet doen maar ja....
Na deze tekenen kon ik moeilijk gewoon gaan slapen!!!

Daarna heb ik het slijm op die manier overigens niet meer gehad. Het was dus puur die ene keer.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs Bieb.

Hoi allemaal!

Kunnen jullie op deze manier eigenlijk nog wel genieten van de sex?
Het klinkt zo erg 'verplicht'op deze manier.

Hi anoniem,

reken maar dat ik geniet van sex.
Om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit zo van genoten als de laatste tijd.

Juist omdat het nu niet zomaar is!
Ik was nl. altijd met andere dingen bezig ipv sex. Had dus ook weinig zin.

Nu is dat heel anders. Het is veel intenser.

Nee, gelukkig kan ik er met volle teugen van genieten!

Groetjes Bieb.

Terug
Bovenaan