Bedankt!

A

Anoniem

Guest
Weegschaal, Bieb, Po, Mariëlle, Cato, Roos, Sophia, Simoon, Chantal en Arina,

(Nogmaals) heel erg bedankt voor jullie fijne reacties op mijn noodkreet van gisteren! Jullie zijn een stel wijze vrouwen!

Liefs, Inge

Tja wat doet zo'n magnetiseur...die is wat aan t strijken en aaien..en vertelt zijn bevindingen..volgens hem komt mijn ei niet los (?...?nu zit ik dus nog met meer vragen) Enfin ik ben compleet pijn vrij en zelfs mijn borsten voel ik niet meer.K wordt dus denk ik wel ong komend weekend..Ik hoop dat t blijft helpen deze "beurt"..Over 3 weekjes nog s terug komen, ik heb er wel een heeeeeeeel goed gevoel over trouwens!
Succes en ik lees hier wel hoe t verder met je gaat!
Fijne dag verder!

Heeee, en ik dacht dat je zei dat je nog steeds symptomen had... Of zijn ze weg sinds je bij de magnetiseur vandaan komt? Nou, wie weet betekent het niets...

We houden elkaar weer in de gaten!

Jazeker had ik allerlei symptomen, maar die gooide die beste man op het feit dat mijn eitje niet echt los kwam..Oke er gebeurde wel van alles met mij in die stoel/bank..Werkelijk onbeschrijfbaar, maar ik voel niks meer.Wat dus mijn vermoeden nu is dat er dus geen innesteling e.d. heeft kunnen plaats vinden..en ik dus gewoon ongesteld wordt, want ik wordt wel elke maand keurig op tijd ongesteld. (pfff zou ik dan nu ook vruchtbaar zijn???)
En ook rond dag 19 heb ik steeds een temp verhoging, gevolgd door bepaalde "klachten" dus. Oke ik snap er dus weinig van, maar t voelt geweldig.
Voor mijn gevoel ga ik dus door naar de volgende ronde, in week 3 ga ik dan weer naar de magnetiseur en dan hoop ik dan maar dat het positief helpt!Hij zegt van wel. En tot nu toe heeft ie best wonderen bij mij verricht..
En ik voel me weer geweldig!
Jij nog veel suc6!

Hoi Inge,

Het is gewoon heerlijk om hier je ervaringen uit te wisselen en af en toe heb je gewoon een hart onder de riem nodig en daar zijn we hier voor aan het goede adres. Allemaal meiden die ook wachten op het mooie wonder. Ikzelf moet 2 september ongi worden en het lijkt jaren te duren tot die dag nadert... ben zo nerveus en kan ook nergens anders aan denken.. Hoop echt dat het een keer raak is, geloof er al bijna niet meer in.. anders gaan we al weer op naar ronde 11..

Maar ja, we houden moed meid!!
Succes Inge en lees wel weer hoe het je verder vergaat..

Liefs, Chantal

Terug
Bovenaan