Bedankt.

A

Anoniem

Guest
Bedankt Miep, Pipi, Marielle,Bibi, Anoniem en San25 voor jullie reactie.
Ik wacht nog steeds op twee streepjes. Vanochtend had ik wel een duidelijker streepje dan de andere dagen. Maar nog niet donker genoeg.

En Bibi hoe gaat het nu met jou?
En Anoniem ik gebruik de testen van clear blue.
En Biaggi, een doosje voor zeven dagen kost 30 euro. En ik ben nu met mijn tweede doosje bezig. Maar als je daar meer van wilt weten moet je even op www.clearblue.nl kijken. En wel bellen he.

Liefs Nance

Hoi Nance,

Kijk eens aan wie weet heb je morgen een positieve test. En je weet het he hij hoeft niet duidelijker te zijn als ze maar gelijk van kleur zijn dan is hij ook al positief.

Succes het klinkt in iedergeval al goed.

Hoe het met mij is? Lief dat je het vraagt. Het is nu bijna 6weken geleden dat ik ben gecureteerd en ik zit te wachten op mijn eerste ongi. Of liever niet natuurlijk want wie weet is het gelijk weer gelukt. Mijn NOD is de 30ste dus het is best weer spannend. (mijn ovulatie was op 16/11 dus vandaar dat ik dit weet). Het gaat lichamelijk EN geestelijk weer goed met me en ik kan niet wachten om weer zwanger te worden. Wie weet komen we bij het forum augustus mamma's.

Succes, liefs Bibi

Hoi Nance,

HA, ja ik ga zeker bellen !!! Ik moest wel even lachen toen ik je nabrander zag.
Ik ga eerst even kijken wat mijn HA ervan vindt en dan kan ik altijd nog ovulatietesten halen. Maar eerst weer bedankt voor je reactie.

Liefs Biaggi

Terug
Bovenaan