Bedankt

A

Anoniem

Guest
Hoi Miep

Heel erg bedankt voor je reactie op mijn berichtje.
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. Mijn vriend heeft geen konderen maar wil graag dat zijn toekomstige kinderen erbij zijn als we trouwen, maar ik vind het zelf zo raar om mijn kindje (als alles goed gaat) straks te dopen en niet voor de kerk getrouwd te zijn.

Tegenwoordig speelt het allemaal niet meer zo, maar persoonlijk vind ik dat als je toch wil trouwen, doe het dan voordat je kinderen krijgt. Zeker als je vanuit een geloof handelt, dan is et toch logischer eerst te trouwen en dan pas zwanger te worden.

Zelf ben ik niet gelovig, maar ik kan me helemal voorstellen dat je eerst wil trouwen en dan pas kindjes krijgen, zeker als je je kind ook wil laten dopen.

Maar nogmaals tegenwoordig mag alles, maar het gaat om waar je je goed bij voelt. En dan lijkt me jouw keuze logischer dan die van je vriend.

Veel plezier met de bruiloft en zwanger worden.

Miep

Hé Tamara,

Nou...ik heb hetzelfde idee als jou vriend hoor..ik wil ook "pas" trouwen als er kinderen zijn gewoon omdat me dat geweldig lijkt dat de kinderen meemaken dat papa en mama gaan trouwen!!
Maar zoals Miep al zei, tegenwoordig kan alles dus succes met jullie keuze,

Groetjes Kaa

Terug
Bovenaan