bedankt !!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Super bedankt voor de reacties die heb gekregen op mijn eerste berichtje. Toen ik de vorige keer ongi werd was ik echt helemaal van slag. Omdat je hoopt dat het raak is.Een vriendin van mij had net ook nog eens een wolk van een baby gekregen. Natuurlijk hardstikke leuk, maar ook wel een beetje moeilijk. Maar we gaan gewoon door. Dankzij jullie weet ik dat ik niet de enige ben.

Ik hoorde trouwens vandaag op het nos nieuws dat vrouwen die zwanger wilen worden of dat zijn helemaal geen alcohol mogen. Nou wist ik dat al, maar manlief of vriendlief mag ook geen alcohol drinken. Volgens het nieuws kan het de kans op een miskraam verhogen.

Meiden, Veel succes
Groetjes, Daphne

ja balen en mijn vriend kan echt niet zonder zijn biertje.
en ach, er is voor alles natuurlijk wel wat te zeggen, het valt allemaal wel mee denk ik.
als je ziet hoeveel babies er worden geboren onder het kopje per ongeluk, zelf wist ik van mijn eerste helemaal niet dat ik zwanger was, en wij hadden in die tijd veel feestjes!
hij is kerngezond, natuurlijk moet je een beetje opletten maar het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat alle vrouwen straks gaan zeggen, schat NU moeten we klussen en Geen bier meer or what so ever, die mannen worden helemaal gek van ons.....

vroeger toen er nog geen tv was of radio gingen de mannen voor tijdverdrijf naar de kroeg en daarna half lam naar huis,en zochten warmte bij het vrouwtje in bed ,dus toen deden ze het ook al met een slok op.vandaar natuurlijk ook die grote gezinnen.ik heb die wijsheid niet van mezelf hoor maar van me oma.ze is er zelf een die in die tijd is geboren zonder tv of radio,en me opa ging ook altijd naar de kroeg niet dat het een drankorgel was maar hij lusten toch wel een stevige borrel.en ze hebben samen 12 kindere gekregen waar me ma er 1 van is en nog geen 1keer een miskraam heeft gehad....ach ja ik heb het ook gehoord op de radio de ene dag is het dit de andere dag weer dat ze moeten toch wat hebben om in de belangstelling te komen die onderzoekers...ze doen hun best maar hoor......dikke knuffels van pepe(mercedes)

Volgens mij worden er inderdaad heel wat kindertjes verwekt met een borrel op. En om manlief nou zijn wijntje of biertje te onthouden. Hij heeft het al zwaar genoeg met al die verplichte nummertjes in de vruchtbare tijd...

Groetjes, Daphne

hahhah mijn vriend klaagt gelukkig nog niet en doet het met plezier...(vrijen)

Terug
Bovenaan