bedankt!!

A

Anoniem

Guest
goedemorgen meiden

jeetje ik ben helemaal stil van al die lieve berichten
heel erg bedankt daarvoor!
jullie ook allemaal heel veel succes en aan de berichten te lezen zijn er ook weer een paar zwanger inmiddels.
nou de komende maanden zal ikhet allemaal gaan volgen
weten jullie partners dat jullie op dit forum komen?
mijne niet ik schaam me er ook een beetje voor om het te zeggen en hou het denk ik dus lekker voor mezelf...\hij is nog niet zolang toe aan kinderen en ik wel.
heb mijn gevoel altijd een beetje aan de kant gezet heb hem niet willen pushen.....
ach ja hij hoeft ook niet alles te weten....toch

nogmaals ontzettend bedankt! b xx

Mijn vriend weet wel dat ik op dit forum zit. We zijn in ronde 1 en ik kan aan niets anders denken. Omdat hij veel nuchterder(is dat Nederlands hi) is dan ik, en ik dus niet de hele dag tegen hem aan kan praten over mijn verlangens en hoop, ben ik op zoek gegaan naar een forum met meiden die net zo blij hoopvol, angstig, ongeduldig en hysterisch  zijn als ik.
Hij vind het allemaal wel prima. Als ik soms grappige of verdrietige berichtjes aan hem vertel begrijpt hij het best allemaal wel. Hij grapt ook vaak dat hij op zoek gaat naar een forum "Help - mijn -  vriendin - zit - op - een - forum - met - andere - ongeduldige -meiden - die - zwanger - willen - worden".
Hou trouwens wel de communicatie met je partner open over je kinderwens. Ik heb ook veel eerder verlangens gekregen dan hij, en hoe stroef die gesprekken ook gingen(ruzietjes, huilen, wederzijds onbegrip), we zijn er uiteindelijk wel samen uitgekomen en nu is hij erg blij met het vooruitzicht misschien een kleintje in ons midden te kunnen verwelkomen in de toekomst.
Dat hij niet alles hoeft te weten: Mee eens. Maar een kindje maak je samen, toch?!

liefs, Annet

Ik heb mijn vriend ook niets gezegt.. al weet hij wel dat ik mee lees op dit forum. Plaat spas sinds gister berichtjes. Mara hijmag het weten van mij, al weet hij het pas als hij me betrapt met berichtjes typen, hihi

Mijn vriend stond er meteen achter, om te stoppen met de pil dus de grote stap te wagen. wat overigens ook niet heeeel fijn was. Omdat ik bang was dat hij zich niet realiseerde wat het in zou houden. En dat kan ook niet, dat weet ik immers zelf ook niet. Maar heb het er wel geregelt met hem over..... van weet je wel wat er allemaal bij komt kijken.

liefs

Hoi hoi,

hahahaha het is net of ik m'n eigen soap script zit te lezen. Allemaal heeeel herkenbaar.

en tineb, je hoeft je er niet voor te schamen hoor dat je op dit gezellige forum zit. Ik zou't 'm gewoon vertellen.

Gr. Leah

he meiden

mijn vriend is zich maar al te bewust van hoe graag ik wil..
hij wil zelf ook nu graag maar eerst wil hij nog genieten van onze vakantie in canada in aug. en hij ziet dat als afsluiting van een bepaalde periode in ons leven en begin van een nieuwe.
ook ik vind dit wel een mooie gedachten (hij zou het liefst willen dat ons kindje daar verwekt zou worden)
ik merk alleen bij mezelf nu het dan ook echt dichter bij komt dat bij mij het geduld een beetje op begint te raken.
HIj is echt een nuchtere bouwvakker die vind dat het geen wedstijd is (en dat is natuurlijk ook zo) en dat ik gewooon maar rustig af moet wachten
maar ik vind het ondertussen toch wel erg leuk er al een beetje mee bezig te zijn
en misschien voel ik me dan een beetje betrapt als ik hem vertel over dit forum snappen jullie>?
dus ;het is zeker geen groot geheim maar..........ik hou het liever nu (nog ) voor mezelf

hihih wat een toestand allemaal he? al die hormonen hihihihi

hihihih nou idd erg herkenbaar!!!!! wat zijn mannen tog af en toe rare wezens!!!!??!?
mannen hebben vaak wat meer tijd nodig... ik vroeg laatst "een" vriend van me hoe dat nou kon hij antwoorde:: tja als je eenmaal een kindje hebt,is het ruige leventje voorbij...geen feesten rustig houden,veel verantwoordelijkheid bla die bla... ! moest erg lachen (gemeen he?) om zn reactie!!! maar volgens mij heeft elke man dat hoor dames!!!!
ook die van mij.... ik wou gelijk al wel... het duurde ff maar nu wil hij het ook!!!
die van mij weet dak op de forum zit.... en leest af en toe es mee... is al lang blij dak niet continu tegen hem zit aan te lullen... hihih
maar zitten nog regelmatig samen te fantaseren hoe geweldig het zou zijn....( snif...)

ma idd je hoeft je niet te schamen hoor!!! misschien zul je wel meer begrip krijgen als je verteld wat het met je doet....

en hoe gaat het met alle meiden???????????/
succes voor @ll

liefs cenn

Terug
Bovenaan