bedankt!

A

Anoniem

Guest
ik wil jullie even allemaal bedanken voor de berichtjes van gisteren
het heeft me erg goed gedaan.
heb even alles op een rijtje kunnen zetten.
ga dadelijk mijn sollicitatie bellen omdat ik nou wel eens wil weten hoe het zit.
als het negatief is, heb ik nog werk achter de hand, dat verdient wel minder, maar dan kan ik in ieder geval een jaar vooruit, voor het geval ik strax zwanger ben vind ik dat wel een fijn vooruitzicht.
ik heb mijn nod tussen volgende week maandag en op zijn laatste die dinsdag daarop, dus tussen 5 juni en 13 juni dus het is gewoon weer afwachten
ga proberen er iets minder mee bezig te zijn, omdat ik goed heb geklust alleen de laatste dagen iets minder, maar ik heb zoiets van: ik kan er nu tot de volgende ronde nix meer aan doen dus ik ga lekker afwachten en dingen doen.
en van de andere kant, de 5e juni is maar een weekje dat gaat zo om als het goed is.
we gaan pas halverwege juni op vakantie, maar ik heb uitgerekend dat we in de klusweek daar zitten, misschien is het dan beter omdat je die spanningen van hiier niet hebt met het werk enz....
nou mensen bedankt
dat wou ik even kwijt
kus

Hey Fiepke,

Lekker dat je weer wat beter voelt!!!
Vroeg me net al af hoe het met je was!!!
Maar je was er weer gelukkig!!
Ja en je nod is ook al snel daar heb je gelijk in!!!
En dat je er wat minder mee bezig gaat zijn en ander werk zal je ook goed doen denk ik!!!
Heb je wat om handen en kun je weer anders naar dingen toe kijken toch???
Wens je  alvast een kei leuke vakantie en geniet er maar lekker van samen hé!!!
Nou hopen dat je gauw een leuk baantje vindt en ook nog zwanger zult zijn das helemaal mooi toch!!!

Ga weer duimen!!!

Liefs Sandy

tja ik heb net gebeld naar de bedrijven waar ik heb gesolliciteerd, maar bij de ene was die man er niet die er over gaat, eind van de middag trugbellen
en bij die ander zijn ze nog bezig met uitzoeken wie er voor de 2e ronde mag komen dus weer afwachten haha
denk dat ik dalijk lekker de tv aanzet heb niet veel zin om iets te doen.

Ja kun je beter doen!!
FF wat anders dan maar bellen of hier tikken, hihi!!!
Is echt een verslaving, ben er ook bijna iedere dag!!!
Is gewoon leuk!!!!

ja dit is echt een verslaving, elke keer naar de nieuywe onderwerpen kijken! En of er nog iemand is o   mee te kletsen hahaha

Ja coortje das echt zo zit al vanaf bijna 3 uur hier achter hihi!!!
Ach ja gaat de dag lekker snel voorbij!!!

Hoi dames,
He Fiepke, fijn om te lezen dat je je weer wat beter voelt!!!
En ik vind het knap dat je achter je sollicitaties aanzit en dat je in ieder geval wat
achter de hand hebt. Maar ik duim dat je misschien vanmiddag wel goed bericht
krijgt van die man die je terug moet bellen. Wat voor werk zoek je?
Ik heb gelijk met jou mijn NOD 7 juni... Spannend!!
Succes met bellen en kijk niet alle moois van tv he?
Liefs Melanie
Ps ik bedoelde het gisteren niet verkeerd hoor van je leefstijl. Sommigen doen dat en
        ik dacht dat jij het ook deed. Maar gelukkig zat ik fout. Sorry

he meltje
maakt nix uit hoor ik denk dat inderdaad mensen die hun leefstyle veranderen er nog meer mee bezig zijn haha
tja omdat mijn nod zo uiteenloopt duurt het nog zo lang voordat ik echt definitief weet of ik overtijd ben.
ga dalijk even een uurtje met de hond lopen denk ik.
ik zoek admistratief werk of receptioniste of zoiets.
ik heb nog hoop, maar wil toch wel deze week iets weten want ik zit pas een week thuis, maar toch heb ik het nou al gehad haha
maar ik voel me inderdaad een heel stuk beter weer wat vrolijker enzo

Terug
Bovenaan