bedankt

Bedankt voor jullie reacties over mijn berichtje over de "dik"opmerkingen. Ik heb inmiddels met mijn vroegere arts een gesprek gehad en die gaf hetzelfde advies. Gisteren en eergisteren heb ik inmiddels flink van me afgebeten en de opmerkingen van mensen omgedraait. Het blijkt dat als je mensen confronteerd met hun eigen uiterlijk dat ze eindelijk snappen dat het pijnlijk kan zijn om te zeggen dat je dik word. Ik laat nu ook weer vol trots mijn mooie buik zien en heb mezelf een zelfverzekerde houding aangemeten. Snoepen doe ik nog steeds niet maar das ook niet handig. De vk zei ook al dat al het extra gewicht keurig aan de voorkant zit en dat ik na de bevalling snel mijn figuurtje terug heb en dat met een kerngezonde baby in mijn armen. Heel erg bedankt voor jullie reacties die me door een hele moeilijke avond hebben gesleept.

veel liefs Ineke
 
Geweldig meid, ik wist dat je het kon! En je kunt die verloskundige echt geloven. Zij ziet alleen maar zwangere en net bevallen vrouwen. En zij kan aan jouw bouw wel zien dat je weer gewoon in je oude velletje terug trekt. Fijne zwangerschap verder!
 
Terug
Bovenaan