bedankt

Meiden, allemaal bedankt voor jullie lieve reacties op mijn verhaal van gisteren. Ik was een beetje benauwd hoe jullie zouden reageren, het ging namelijk niet meer alleen over zwanger worden, maar over een 'oplossing' waarvan ik dacht dat anderen het misschien een te gemakkelijk alternatief zouden vinden. Nu blijkt maar weer, dat ik niet voor anderen moet gaan denken.
Ik heb zelf altijd gezegd dat je niet een adoptiekind moet 'inpikken' als je zelf kinderen kan krijgen. Er zijn helaas veel meer wensouders dan adoptiekinderen, hoe dat mogelijk is, is mij een raadsel.... Inmiddels vind ik de keuze voor ons wel rechtvaardig, nu de procedure opstarten betekent dat ik in ieder geval op mijn 40e een kindje heb/krijg.

De andere kant van mijn verhaal is dat ik voor het eerst in ruim 21 jaar weer menstruatiepijn heb. Ik was he-le-maal vergeten hoe dat voelt, maar ik wist het meteen weer. Raar hè, ik ben al een jaar met de pil gestopt!

Sorry voor het lange verhaal hier, maar ik was bang dat als ik op mezelf wilde gaan reageren zoals ik gisteren deed, dat ik eruit gegooid zou worden (gebeurt iedere keer als ik reacties wil lezen of geven, vandaar!)
Fijne avond, of tot 'mails' als ik nog op het forum kan komen straks,

liefs, el.

Hoi El,
Je hoeft echt geen bericht aan jezelf te sturen hoor! Als je een nieuw bericht plaatst dan is het voor ons veel makkelijker te lezen.
Hou je ons op de hoogte over het adoptieverhaal?!
Liefs Inge

He El,

Ben het met Inge eens hoor, je mag meteen hier een berichtje plaatsen, kunnen we het meteen lezen.

Ik vind het zo spannend voor jullie, 1 ding is zeker voor je 40 ste wordt je zeker mamma!!!

Liefs, Mick

Hoi El,

Ik hoop dat je je niet al te rot voelt!! En ik vind juist wel dat adoptie ook op dit forum thuis hoort!! Want dan "krijg" je toch ook een kindje!! Ik hoop voor jullie dat het allemaal een beetje soepel verloopt! Maar je weet natuurlijk niet zeker dat jullie zelf geen kinderen kunnen krijgen toch? Gaan jullie dat nog wel laten onderzoeken of laten jullie het zo??

Ik moest vandaag weer terug naar de tandarts hoor!! Ik had nog zo een pijn!! Weer een wortelkanaalbehandeling gehad en een antibiotica kuur de ontstekking zit nu ook in mijn kaak!! Echt heel pijnlijk! Dinsdag moet ik nog een keer zo`n behandeling!! Daar ben ik toch mooi klaar mee!!Straks waardeer ik het wel weer meer dat ik zonder pijn door het leven ga!!!

Liefs moi xxx

Hoi El,

Ik ben het helemaal eens met bovenstaande reacties. Ik wens je veel geluk met het adoptie proces!! Zou je verhaal graag willen volgen hier.

Liefs Claudy

Hoi El,

Ik ben ook erg benieuwd naar alle ontwikkelingen rondom adoptie. Ik vind het zeker geen "makkelijk alternatief" en snap jullie beweegredenen heel goed. Net als de andere meiden blijf ik graag op de hoogte! Sterkte en succes !

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan