Bedankt

Meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie steun en begrip op mijn berichtje baaldag!!!!
Het gaat ondertussen wel weer en kan weer iets positiever denken. Alhoewel me zo af en toe toch ook dat enge beangstigende gevoel me nog bekruipt.
Maar we gaan weer genieten van alle ander leuke dingen. Volgende week lekker op mijn 4 maanden oude petekindje passen. Is zo'n scheet. Daar geniet ik echt van.

Winnie hoe was het bij de gyn?

Lara je moet je niet te druk maken hoor veel stress is ook niet goed. Werk is belangrijk maar je moet goed aan jezelf denken hoor meid....!

Liefs Molly.

Hoi
we hadden een gesprek over de kijkoperatie.Over hoe de behandeling gaat en zo. Nou ik vind het maar niets ze gaan met een naald in je buik op goed geluk en dan maar hopen dat ze niets raken. Er kan een ader of je blaas geraakt worden dan duurt de operatie langer dan 30 min. Er word gas in je buik gespoten zodat je buik opzet en dan spuiten ze vloeistof in je.Maar we stellen het uit tot na 2 juli da is de dag dat we gaan trouwen.Voor die tijd even geen operatie je weet maar nooit.
winnie

Terug
Bovenaan