Bedankt!

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties op het bericht dat ik zwanger ben (nog steeds heel onwerkelijk). Ik vind het heel knap dat jullie zo reageren want het is voor jullie toch even slikken als het bij iemand raak is (en dan nog wel zo snel). Zoals gezegd: ik duim voor jullie dat het bij iedereen nu heel snel raak is!
Moi, wat ontzettend balen van je uitslag, je had nog wel zoveel hoop! Misschien dat de clomid jou wel heel goed kan helpen. Ik hoop het voor jullie. Wat ontzettend balen van die reactie van je familie, maar misschien is het wel goed dat ze nu met de neus op de feiten gedrukt zijn en hopelijk zullen ze nu met wat meer tact zich opstellen naar jullie!
Heel veel succes, en ik blijf met jullie meelezen,
Liefs Kiki

Hoi Kiki,

Wat fijn dat je er weer bent!! Ik vind het super voor jullie hoor, het is toch makkelijker dat iemand van het forum zwanger raakt, dan iemand in je omgeving terwijl je het iedereen gunt!!

Ik baalde echt als een stekker hoor, van die uitslag ik zag ons samen al naar het feb-forum en el er achter aan!! Waar is het feb-forum eigenlijk?

Ik heb net met mijn moeder gesproken en zij had het gister dus niet eens door dat ik het tijdens een woordenwisseling met mijn zus noemde dat wij zonder medicijn misschien niet eens een kindje kunnen krijgen..en ik dacht maar van mijn moeder reageert er niet eens op ze vind het niet leuk of zo??

Nou, ze vind het dus super en zaten al met smart te wachten,,,wel vond ze het heel jammer dat ik het niet eerder had gezegd tegen haar, maar ja wij wilde het eigenlijk voor ons houden,,,nu is het op het rot manier naar buiten gekomen...niks meer aan te doen! Ik vind het wel heel fijn dat ik het er nu met haar over kan hebben!!

Jij hebt het goede nieuws ook verteld he?? Ik las het op het andere forum!! Leuk hoor!!!

Voel je je goed??? Helemaal happy natuurlijk!! Fijn voor jullie hoor!

Liefs moi xxx

Hoi Moi,

Je bent zeker wel blij dat je toch de stap genomen hebt om naar de gyn te gaan. Je weet nu tenminste wat meer en ook al kan je zonder medicijnen niet zwanger raken, er is nog wel wat aan te doen. Ik had ook zo gehoopt samen met jou en El naar het febr.forum te gaan (dat nu nog niet bestaat, ik heb er al 2 mailtjes over gestuurd). Ik wil wel graag met jou en El blijven mailen, als dat voor jullie niet te confronterend is, tenminste.
Wat fijn dat je moeder nu wel positief reageerde. Gelukkig was dat allemaal een misverstand... Zo kan je nog steun aan elkaar hebben!
Ik voel me lichamelijk niet zo fijn(misselijk bij vlagen, NU!, en ik heb vanmiddag veel buikpijn gehad), maar geestelijk voel ik me super! We zijn er allebei zo blij mee, maar het blijft heel raar en met kleine dingetjes realiseer ik me ineens dat ik echt zwanger ben. Bijvoorbeeld de maandverbandzakjes op de camping: dan denk ik ineens, het is echt! Stom hè?
Alle aanstaande ooms en tantes wisten dat we bezig waren om een kindje te krijgen, dus ze waren al wat voorbereid. Ze vonden het enorm leuk. Mijn vriend en ik hebben het aldoor over knikkertje (zo voelt het een beetje, een betere omschrijving kan ik niet geven, het is onzijdig en toch lief) en zij hebben dat, met het oog op de grote oren van hun 2 kinderen, overgenomen. Ik was gisteren bijvoorbeeld heel moe en voor het eten even een uurtje gaan liggen. Kwam ik de tent weer uit zegt mijn broer: Zo, weer uitgeknikkerd?
Jullie weekend was natuurlijk kl**** en veel te lang met zo'n extra vrije dag. Wanneer moet je weer terug naar de gyn?

Bedankt voor je lieve reactie, ik besef dat dat na dit weekend nog moeilijker is dan anders. Ik duim mijn duimen eraf dat het voor jullie met behulp van clomid (of iets anders) snel raak is!

Veel liefs Kiki

Hoi Kiki,

Dus bij jullie was de fam ook al ingelicht dat jullie "bezig " waren voor een kindje? Wij wilde het liever voor ons houden, maar door emoties is het er toch uit gekeomen en ik vind het eigenlijk wel fijn! Alleen mijn kant van de fam weet het nu, dus nog even bekijken hoe we het verder aanpakken ben altijd zo bang voor scheve gezichten!

Ik heb wel een moeilijk weekend achter de rug, maar besef mij ook dat we geluk hebben dat we al bij de gyn lopen en dat we al zo ver zijn!! Als je dat nu allemaal nog moet ben je zo een jaar verder! Ik lees veel positieve reacties over clomid (wel bijwerkeingen) dus daar maak ik mij ook niet zo druk om! 7 Juni moet ik weer terug naar de gyn en ik denk dat hij eerst gaat kijken of er eventueel een oorzaak voor te vinden is! We zullen zien,,,het schiet al op gelukkig!

Ik wil zeker contact blijven houden en jou blijven volgen!! Ik kom gewoon steeds buurten op het feb-forum!!

Ik hoop dat je misselijkheid wat minder word en dat de kindjes morgen lief zijn..of ben je vrij???

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan