Bedankt

Bedankt lieve meiden die gereageerd hebben op mijn berichtje dat ik gisteren toch weer ongesteld geworden ben.

Ik heb een vreselijke rotdag vandaag op mijn werk. Mijn moeder belde net om te vragen hoe het was en ik barst gelijk in tranen uit ! Zit ik hier met rood betraande oogjes op mijn werk, het zit me allemaal veel hoger dan ik dacht. We zijn zo moe van het hele gebeuren en gaan het toch maar (weer) proberen los te laten. Dus niet meer tempen, niet meer verplicht klussen. We gaan eind juli op vakantie naar Amerika, dit is onze verlate huwelijksreis. We zijn 2 april getrouwd. Daarna willen we naar de gyn, omdat we dan 18 maanden bezig zijn. Hopenlijk gaat het nog lukken voor die tijd, maar ik heb weinig hoop dat het de komende 2 maanden gaat lukken. Gelukkig mag ik de gyn die mij gecuretteerd heeft bellen op het moment dat wij klaar zijn voor verder onderzoek, dus die ingang is er al.

Ik zal hier wel af en toe blijven komen hoor, want ik vind op het forum veel steun.

Liefs,
Luna

Hoi Luna,

ik wil je even een hart onder de riem steken hoor!
Ik kan me voorstellen dat je je behoorlijk k*t voelt, er was toch goede hoop!
En fijn dat je naar de gyn kan als je er klaar voor bent. Wij zijn nu ook bij de gyn en dat geeft toch wel een fijn gevoel.
Ik duim voor je dat het wel gaat lukken de komende maanden en wie weet, brengt de vakantie wel geluk en neem je een mooi souveniertje mee ;-)

Groetjes, Irene.

Hee meissie!!
Kop op hoor!!! Wat rot dat je zo verdrietig bent! Ik moet ook altijd janken als een bekende vraagt hoe het gaat. Wij vrouwen janken heel wat af.
Misschien moet je de afspraak met de gyn. vast plannen voor na je vakantie. Wij hebben er (klinkt gek) toch wel een rust van gekregen omdat je weet dat er even goed naar je gekeken wordt.

Ik heb er nog vertrouwen in hoor!! Het wordt vast een Amerikaantje!!!

Mail me maar als je effe wil kletsen. Ik check regelmatig.

Dikke knuffel Inge

Heeee Luna,

Nou, dat is weer even slikken he? Of niet! En al helemaal als je een test te pakken hebt die lijkt te simuleren!

Je grootste droom mag dan nog niet uitgekomen zijn, maar Amerika, kan ik je vertellen, is een droomland. Wij zijn Amerika-fan. Naast de mega-burgers, grote pick-up trucks, is het land rijk aan prachtig, onovertroffen natuurschoon. Wij hebben veel gereisd, maar Amerika blijft voor ons bovenaan op de lijst.

Ik hoop dat je die tijd kunt gebruiken om het los te laten en het niet als middel ziet (zoals ik in het begin van vorig jaar) om zwanger te raken. Je kent dat, in de vakanties MOET het dan ook echt gebeuren. Ik kan je vertellen dat ik aan het begin van onze vakantie een dag heb lopen janken en het meest prachtige National Park van Utah, door dikke waterlanders heb moeten aanschouwen (beetje vervormd beeld heb ik eraan overgehouden). Maar het leek dus echt alsof het Marlborro-landschap mij aanstaarde en echoode: "alsjeblieft zeg, Lara, kijk eens goed om je heen (en steek eens lekker een sigaretje op, hahaha)"

Als je gaat, geniet van de natuur, want het geeft je een bijzonder nietig gevoel en zul je bevestigd worden dat jij.... tja, ik blijf in herhaling vallen,
maar een klein poppetje bent in een veel groter geheel... Dat gevoel hielp mij toen uiteindelijk en ik kan het nu nog oproepen, zo'n indruk heeft het landschap gemaakt. Mocht je richting de steden crossen (New York als topper, San Fran. als goede tweede), die zijn vooral bruisend en geven je ontzettend veel energie. Ik weet zeker dat je er alleen maar positiever vandaan zult komen.

Hou je taai en nog even volhouden!

Lieve Luna,

Ik heb echt met je te doen. Ik had nog wel zo hard voor je geduimd, wat voel je je dan shit he. Ik hoop dat je wat mensen om je heen hebt waar je wat troost kunt vinden.

Probeer het even van je af te zetten zoals je zelf ook al zegt, en ga lekker genieten van je welverdiende vakantie in Amerika (gaaf hoor). Goed van je om daarna te starten met verder onderzoek, ik zou dat ook erna doen en niet ervoor. Meid ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen, ik leef wel met je mee!

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Liefs Molly.

wat herkenbaar...ik zit ook vaak te huilen als mensen dat vragen. laatst nog bij de huisarts. schaamde me wel, maar goed. hij zei: je zit heel erg vol, en dat is t ook: je wil zelf ook niet de hele tijd huilen, maar blijkbaar moet t er toch nog uit...maar t is voor andere mensen dan ook duidelijk hoe je je voelt en je geeft ze een kans om je een hart onder de riem te steken. (wat een suffe uitdrukking...) nou, heel veel plezier in amerika, je hoeft er misschien niet eens aan te denken want ik weet niet hoe t bij jullie zit maar bij ons gebeurt
' klussen' op vakantie toch sowieso wel wat vaker! veel plezier en sterkte, lis

Hee Luna,

Wat ontzettend verdrietig voor je, en inderdaad wat ontzettend herkenbaar, meis. Het loslaten is een van de aller allermoeilijkste dingen.

Ik wens je heel veel sterkte en een superfijne latehoneymoon hebben jullie dik verdiend. USA is great, hopelijk geeft het je een flinke energyboost!

Have fun en tot later!
Veel sterkte, lfs, Suus

Lieve Luna,

wat ontzettend balen is dit allemaal he. Het is denk ik goed om het een beetje los te gaan laten (als dat lukt). Ik kan me voorstellen dat het je zo hoog zit. Zeker na die stomme test die een vaag positief teken laat zien. Dan ben je in je achterhoofd toch al blij ook al wil je jezelf inhouden. Dat is volgens mij constant de strijd tussen gevoel en verstand!

Heel veel plezier in ieder geval in de States. Hopelijk is het echt zo wat men vaak zegt: als je er niet zo mee bezig bent gaat het vaak toch lukken. Ik hoop het van harte voor je!!!

Liefs,
Anne

Terug
Bovenaan