bedankt

moi, inge, irene en molly
bedankt voor jullie lieve reactie
daar put ik wel weer wat hoop uit.
ik wist niet dat er nieuwe spermacellen worden aangemaakt na 3 maanden.
ik hoop dat,dat ook gaat gebeuren bij m ijn man.
het was alleen een schok, hoe de gynaecoloog het nieuws bracht. alsof alle kansen al verkeken waren enzo...
zo kwam het op ons neer.
ik heb het er ook met mijn ouders over gehad, en die zeiden dat we het gewoon per stap moeten bekijken en over ons heen moeten laten komen.
anders worden we echt gek.
eerst dus maar het bloedonderzoek afwachten, en dan rustig verder kijken.
en als het ziekenhuis in groningen niets voor ons meer kan doen, dan maar vragen wat voor volgende stappen we kunnen ondernemen.
de medische wetenschap kan zo veel... dus er zal vast een kansje zijn.
ook al zou het maar 1% zijn...
we gaan ervoor!!!!!!!!!
liefs sandra

Hoi Sandra, gelukkig zie ik je weer wat positiever, inderdaad je ouders hebben gelijk, een stap tegelijk. Bekijk het per keer en neem de tijd voor beslissingen. Enne inderdaad we gaan ervoor, wij doen met jullie mee......HIHIHIH. Enne wat betreft die 3 maanden, je man maakt iedere dag nieuwe spermacellen aan die moeten rijpen en komen na ongeveer 3 maanden naar buiten. Daarom kan het goed zijn dat er de volgende keer wel zaadjes worden gevonden.

Liefs Molly.

Hoi Sandra,

Die gynaecoloogen moeten ook eens een cucrsus sociale vaardigheden gaan volgen he?? sjonge, jonge!! Die mij brengt het ook allemaal zo tactloos...bah,,,

Ik ben bij dat je weer wat hoopr hebt, al blijft het erg moeilijk!! Probeer inderdaad stapje voor stapje te nemen,,want ik herken dat wel hoor,,,ik ben ook steeds 6 stappen verder,,daar word je niet goed van!!

Heel veel sterkte en ik hoop voor ons allen dat het ons gaat lukken!! We gaan ervoor en samen staan we sterk!!

Liefs moi xxx

Hoi Sandra,

Ik lees dat je al een beetje van de schrik bekomen bent, gelukkig maar.
Sommige gyn. zijn echt bot, ik heb er zelfs een keer wat van gezegd tegen die van ons! Zij vergeten soms hoe klinisch het er aan toe gaat waarbij zij hun gevoel dan wel uitschakelen, maar houden er geen rekening hoe het soms over kan komen. Ze pikte het wel positief op (zo hadden we het ook gebracht).
Fijn voor jullie dat je ouders jullie steunen, hun advies geeft je hopelijk wat rust.

Sterkte enne...hou de moed erin he!
lfs. Suus

Gelijk heb je!! Gewoon volhouden hoor!
Het is net de staatsloterij zegt mijn gyn. de kans is met weinig sperma een stuk kleiner maar er winnen nog steeds mensen de 7 miljoen. Ze kunnen dmv ki waar de dode cellen worden verwjderd en de goede worden opgepept wonderen verrichten!
Keep the faith!!!! (of is dat niu keep de soul alive!! HAHAHA)
Liefs Inge

Terug
Bovenaan