bedankt

Meiden allemaal bedankt voor jullie leuke reacties.

He Suus misschien is die hoela hoep houding wel de missionarishouding waar jij het over had!(whahaahaha)
En ja Molly het is inderdaad om je rot te schamen!! Ik denk er maar niet te vaak over na. Wat zal die gyn. denken???

We weten het trouwens nog niet zeker van de IUI maar het is erg waarschijnlijk gezien de gesprekken die we met de gyn. hebben gehad.

Ik ben trouwens vanavond door mijn vader naar het ziekenhuis gebracht. Ik heb een wijde broek aangetrokken en die een beetje vastgemaakt met een paperclip. Iets langs erover heen en gaan!
Mijn man had mij niet verwacht en was blij dat ik toch kwam. Hij was een beetje verdrietig. Hij heeft nog steeds niets anders gekregen dan de medicijnen die hij thuis al had en ligt nu in z'n eentje met pijn. Hij had tranen in zijn ogen en ik vond het zoooooooo moeilijk om weg te gaan. De dokter komt morgen pas dus dan ligt ie het hele weekend zowiezo nog naar het plafond te staren voordat er actie komt. Maargoed het kon niet anders. Hij is opgenomen omdat hij thuis zijn bed niet meer uit kon en niet meer naar het toilet kon enz. We hopen nu dat hij zsm wordt geholpen want dit is echt erg. Raar hoor zo'n leeg bed.

Ik ga proberen te slapen en hopen dat hij zsm thuis komt.

Liefs Inge

Hoi !!!

Oh meis, wat ben ik blij zeg om dit te lezen. Jammer genoeg had ik gisteren geen tijd om te kijken of er een berichtje was gekomen, maar dit is echt heel erg goed nieuws dus ! Geen verklevingen, maar een klein beetje enod dus. En dan het allerbelangrijkste nieuwd, 1 eileider is helemaal OPEN !!!

Ik heb heel veel aan je gedacht en ben zo blij voor jullie dat dit achter de rug is (leuke woordspeling naar je mannetje).

En nu ben jij dus weer thuis ondertussen en heeft er een wisseling van de wacht plaats gevonden want je mannetje ligt nu dus in het ziekenhuis. Dit vind ik echt weer heel verdrietig voor jullie hoor ! Elkaar niet kunnen steunen en niet naast elkaar kunnen liggen in deze spannende tijden. Wat een jaar tot nu toe he meisie !

Maar wat zal hij blij geweest zijn dat je er toch even was gisteren, dit is echt een vreselijke slechte timing. Maar beter nu misschien allebei in de lappenmand en straks tegelijk weer een beetje herstellende en dan gaan jullie er weer voor. En met deze berichten heb ik er ook weer vertrouwen in dat het ook voor jullie gaat lukken hoor !

Ik denk aan je !!!

Liefs,
Luna

Aaah wat sneu voor Dennis.. :( Kan me ZO goed voorstellen dat je hem niet alleen achter wou laten.. Ik hoop dat hij snel geholpen wordt en dat julie leventje snel in een wat rustiger vaarwater komt!

Liefs, Floor.

Hoi!
Ja hij (mijn man!) baalt er ook vreselijk van. Vanochtend hebben we gehoord dat ze het nog 2 weken aan willen kijken vorodat ze opereren dus voorlopig is hij nog niet thuis. Ik heb het er erg zwaar mee.
Liefs Inge

Hee Inge,

Dit zijn echt zware tijden voor jullie allebei, maar hopelijk met een goed einde en voor een goed doel, namelijk jij zwanger en manlief voorgoed van zn rugpijn genezen! Eens is het zover, Inge, en misschien....wel eerder dan je durft te dromen!
Goed van je zeg dat je toch naar 'm bent toegegaan ondanks dat je zelf ook nog maar net op de been bent...
Verwen jezelf lekker, je hebt het DIK verdiend,meid!

Tot snel,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan