bedankt

Bedankt voor de felicitaties, ik hoop echt dat er heel snel nog veel meer meiden zwanger zullen raken (en blijven !).

Jet ons "verhaal" lijkt op elkaar zeg, beiden in januari gecuretteerd en nu samen door naar het maart 2005 forum. Hopenlijk komt het snel zodat we daar door kunnen schrijven.

Tuurlijk ken ik je nog Seda, fijn dat je de 12 weken grens al voorbij bent hoor ! Fijne zwangerschap gewenst !

Cindy, wat jammer dat de uitslag van de bloedtest negatief was. Gelukkig had je je er al op ingesteld, maar het komt natuurlijk toch hard aan. Sterkte meis!

Liefs,
Luna

Hoi Luna,
allereerst gefeliciteerd meid.Ik heb even een vraagje voor je.Ik ben op 15 juni gecurreteerd,maar moet ik nu eerst mijn ongesteldheid afwachten om weer zwanger te kunnen worden en nu een condoom gebruiken?.Hoe is dit bij jou gegaan.Liefs en alvast erg bedankt voor je reactie.

Hoi Yvon,

Wat naar voor je dat jouw zwangerschap ook op de operatietafel geëindigd is, helaas ken ik inderdaad het gevoel. Mijn gyn. vertelde me dat het 6 tot 6 weken maximaal kon duren voordat je 1e ongi zich weer zou aanmelden. Na 6 weken mocht ik op controle en was ik helaas nog niet ongi geweest ! 8 weken na de curettage had ik een belafspraak en toen was ik net ongesteld geworden, 65 lange dagen na de curettage dus. De cyclus erna was trouwens gelukkig wel een stuk normaler, nl. 34 dagen. Die daarna 32 dagen en die daarna ! ZWANGER !!!!

Veel sterkte en hopenlijk ben je snel weer zwanger en gaat heb je dan een heerlijke zw. schap.

Liefs,
Luna

Hoi Luna,
Ik zag op het januari forum dat je weer zwanger bent! Geweldig voor jullie! En ook zo lekker snel. We zaten tegelijkertijd op het zwanger worden forum (ik onder een andere naam) en weet nog goed van je miskraam.
2e keer gaat absoluut goed! Veel geluk!
Liefs, Femke

Hoi Luna,
Erg bedankt voor je lieve woorden.Ik ga mezelf nu nog maar nergens op verheugen en wacht net zoals jij mijn eerste ongesteld af.We zijn ook nog niet aan het oefenen want na mijn curretage vind ik het best eng om er te vroeg mee te beginnen en zodra ik mijn ongesteldheid heb gehad, dan weet ik teminste hoe ik moet gaan rekenen.Ik hoopte op een sprookje en vandaar dat ik het je vroeg,want ik dacht misschien is er een kleine kans om voor mijn ongesteldheid in verwachting te raken,maar hiermee maak ik mezelf alleen maar gek.Vanaf nu ga ik net zo sterk zijn als jij.Ik ben ontzettend blij voor je en ik wens je erg veel geluk met de zwangerschap.Liefs Yvon

Terug
Bovenaan