bedankt

hallo allemaal

bedankt op jullie berichtjes van afgelopen week
deed me goed.
nou ik ben gisteren bij de gyn, geweest en ook hij zei afwachten op je ongi, maar dat is inderdaad om te weten vanaf je weer zwanger zou zijn
maar goed ik ga dus ook net als jullie gewoon verder, verwacht toch niks de eerste maand hoor
als het goed is zou ik dan rond de 15e mijn ei krijgen en ik ga dus deze maand niet speciaal er voor klussen.
we wachten wel af
nou verder wens ik iedereen hier veel sterkte en succes met zwanger worden.
groetjes debra xxx

Hoi Debra

Ik heb denk ik ook rond de 13de weer een eisprong, ik ga wel gewoon verder maar verwacht er ook niets van.Ik ga wel gelijk daarna met vakantie zodat ik wat afleiding heb en tot rust kan komen. Ik vind het best moeilijk iedereen om me heen is maar zwanger en ik was het ook. Heb jij dat nou ook?
Ik hoop dat we snel weer zwanger zijn, ik was dan pas in de 6de week maar toch ik had me er helemaal op ingesteld.
Sterkte met zwanger worden wie weet is het nu wel in 1x keer.

Liefs
Lotte

Hoi Debra,
Mijn gyn. zei dat we het gelijk weer mochten proberen zodra de bloedingen over waren. En tot nu toe hebben we aardig geklust. Maar hoe weet je dat je rond de 15e je ei sprong hebt? want de eerste keer kan het wel 6 weken duren voordat je weer eventueel weer ongi wordt. Ik hoop voor jou, Lotte, iedereen en mij dat het supersnel raak zal zijn.
Liefs Nance

hallo lotte en nance

wat jou betreft lotte ja iedereen om me heeft of een dikke buik of een baby wordt er niet goed van , vind het echt niet leuk.
en nance wat mijn eisprong betreft de gyn, zei dat ik over 4 weken inderdaad gewoon weer ong. moet worden , en natuurlijk kan het langer duren maar als ik uitga van een normale cycles dan zou het rond de 15e zijn.
wanneer was jou mk. en ben je ondertussen al wel een keer ong. geweest.
ik hoor van jullie oke?
groetjes xx debra

Terug
Bovenaan