Bedankt

Lieve Allemaal,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie berichtjes.
Het is fijn als mensen meeleven, ook al "ken" je ze niet.
Heel bijzonder.
Ik heb nauwelijks bloedverlies.
Zit dus echt te "wachten" tot er iets gaat gebeuren.
Ik heb liever dat het dan meteen maar doorzet.
Heb gisteren al een mooi doosje met knuffeltje enz. gemaakt.
Zo hebben we het in mei ook gedaan en voor de verwerking is dat echt goed geweest.
Ik durf er trouwens niet uit.
Ben bang dat als d e miskraam doorzet ik net ergens ben, hoe deden jullie dat.

Lieve Fred, als het goed is heb jij vandaag je echo.
Hoe is dit gegaan?
Ik hoop zo dat er een heel mooi eitje op springen staat!
Nien, hoe voel jij je inmiddels?
Biate, ik schrijf zo een berichtje voor jouw op het juli forum.

Allemaal een dikke knuffel!
Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Ben blij om even tehoren van je!
Toen ik mijn miskraam kreeg durfde ik ook de deur niet uit. (heb me alleen naar een bruiloft gesleept) Doe waar je je goed bij voelt. En als je echt de deur uit wil, probeer dan naar een plek te gaan waar je snel weer weg kunt. Ga bijvoorbeeld even naar de bakker.
Mooi dat je het 'kistje'al klaar hebt. Ik denk dat dat inderdaad heel goed is om zo het te verwerken en het een plekje te geven.

DOe rustig aan en luister naar je hart!!!

Liefs Nienepien

Hoi lieverd,

Ik kan me helemaal aansluiten bij onze Nien! Luister naar je hart en onderneem alleen de dingen die je zelf "aandurft", zoals een bezoekje aan de stad. Dan doe je voor de zekerheid een super maandverband om, alleen al voor je eigen gevoel dat mocht de mk opzetten, dit niet meteen doorlekt. Misschien zet het ook wel niet zelf door. Hoe lang geven ze je voordat ze gaan curreteren? Twee weken? Ik hoop dat het binnenkort gebeurt als je thuis bent, dan hoef je er niet meer te lang op te wachten en kun je het vruchtje opvangen en begraven. Ik weet nog dat je dat de vorige keer ook hebt gedaan. Heel erg mooi!

Heb mijn verhaal op het algemene stuk gezet (staat onder jouw berichtje).

Lieverd, pas goed op jezelf. Ik hoop dat de testen meer duidelijkheid geven en dat er iets aan gedaan kan worden want als ik het iemand hier gun om een kindje te krijgen dan ben jij het toch wel!

Dikke kus F.

Hoi Monique,

Ik las net je verdrietige berichtje dat het weer mis was gegaan.
Ik wil je heel veel sterkte wensen om dit verdriet weer te verwerken.

Hou je taai en kop op. Ooit gaat voor jou ook weer de zon schijnen al kun je dat waarschijnlijk op dit moment niet geloven.

Je hebt hier veel meiden om je heen die precies weten wat je mee maakt. Ik hoop dat je die steun kunt vinden.
Sterkte met wat komen gaat!!!

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan