Bedankt!

Goh meiden, ik was gister vrij en zie vandaag dat ik zo veel lieve berichtjes heb gehad, heel erg bedankt dat maakt het wat "dragelijker".

Als ik alles bij elkaar uittel dan zijn we volgende maand al een jaar bezig, ik ben 32, mijn vriend 33 en ik wil niet al te lang meer wachten (al heb je dat helaas niet in de hand). Hij wou niet "verplichte" sex maar dan heb je veel minder kans vind ik dus nu hebben we erover gepraat (hij is er totaal niet vies van hoor) en nu ga ik ovulatietesten kopen om toch heel gericht te klussen (zie maar aan F). Ik hoop dat het gaat werken. Als ik dan volgende maand weer niet zwanger blijk, wil ik naar de dokter gaan (ben niet zo fanatiek daarin normaal maar ik wil zoooo graag!!!!).

Dat wou ik ff met jullie delen.

F,Sammie, hoe gaat het met jullie? Ik ben echt blij voor jullie en Marjon? Hoe staat het er bij jou voor?

F, mijn nieuwe nod is denk ik rond 18 febr. mocht het door de ovulatietesten anders zijn dan hoor je het wel.

Pfff, ik moest het ff kwijt!

Liefs Po

Hoi lieve Po,

Ik kan je de CB ovulatietesten erg aanraden. Ik ben zo 2x zwanger geworden! Het is wel duur hoor maar je weet je cyclus nu dus aan 1 pak heb je meer dan genoeg tijdens 1 cyclus.

Lieverd, ik weet zeker dat jouw tijd binnenkort ook weer aanbreekt! En zo lang dat nog niet is, blijf ik om je te steunen!

Dikke kus F.

Dank je lieve F, ik wil je ook niet missen hier maar ik kan me ook voorstellen dat je met zwangeren wilt kletsen.

Ik ga idd die VB testen kopen, dat had ik me al voorgenomen. Dat geld maakt niet uit, dat is me het kind wel waard, ik denk dat ie na die tijd nog wel meer gaat kosten hihi.

x Po

He die Po,

Je vraagt hoe het met me gaat. Nou, ik ben al de hele tijd huilerig, en dat is bij mij zo'n typisch premenstrueel ding. Janken om alle kleine dingetjes die niet goed zijn. Dus morgen zal mijn ongi wel weer gewoon komen... K**zooi. Sorry, hoor, dat ik loop te vloeken.

Dus jij gaat er helemaal voor! Met een Plan!! Groot gelijk, fijn dat je vent ook mee wil doen (scheelt toch 100% :)

Nou, dan gaan we toch lekker samen een nieuwe ronde in?! Ooit komt het echt wel goed!

Knuf,
Marjon

Hoi Marjon,

Ik ben ook erg emotioneel nu en de tranen schieten me om de kleinste dingen in de ogen.. dus het kan ook iets anders betekenen.

Ik blijf voor je duimen!

X F

He lieve Po,

Met Sammy gaat alles goed. Vind het balen dat je ongi bent geworden, maar ik hoop dat je met behulp van de testen snel achter ons aankomt. Maar onthou, ik heb geen test gebruikt, alleen van de dag dat ik niet meer ongi was tot een paar dagen voor mijn NOD om de dag geklust. En ook bingo. Het is wel een beetje veel seks maar goed voor de relatie en goed voor het creatieve in je! Haha.

Ik wens je heel veel klusplezier en heel veel uithoudingsvermogen voor de komende weken. Ik ga duimen voor je!

IK kom zeker nog vaak hier kijken: ik vind het sept. forum nog niet zo heel bijzonder, voel me er niet echt thuis.

Dus ik zal al je verha;en vol spanning blijven lezen.

Liefs sammy

Balen dat je ongi bent geworden. Je vroeg hoe het met mij ging. Het klinkt raar ik ben absoluut niet een geduldig type maar ik heb nu rust door er even niet voor te gaan...het doet me erg goed. Wij zijn privé aan het verhuizen en ook met mijn werk gaan we verhuizen. Dus een erg drukke periode. Ik weet niet hoe lang ik wacht tot ik weer vertrouwen heb. Wel gek voel vandaag mijn ei en dan niet klussen terwijl ik zo graag moeder wil worden, onze tijd komt
ECHT, ik heb vertrouwen.
Dit jaar wordt ons jaar Po
Liefs van mij

Terug
Bovenaan