bedankt

harstikke bedankt dat jullie op mijn briefje wilde antwoorden. Het zijn inderdaad plakaten op d'r gezicht en met haar armpjes wrijft ze zo door haar gezicht. Ik merkte dat met baby shampoo dat dit erger werd maar ze had het alleen op d''r gezichtje maar als ze daar niet tegen kan had ze dit toch ook over heel haar lichaampje? Ik zal het spul proberen wat jullie ook gebruiken. Dank je
 
Waarschijnlijk versterkt de shampoo de eczeem.

Ik merk het bij Mara ook. Als ik shampoo gebruik heeft ze veel meer last. Dat komt omdat shampoo de huid uitdroogt en dan gaat het extra irriteren. Ik was haar alleen met water en smeer haar daarna in met een olie waarvan ik zeker weet dat ze er tegen kan.

Ik smeer hier cardiflor op de eczeem dat is natuurlijk, helpt tegen de jeuk en hou het wat vet. Gebruik zeker geen vaseline. Want dat verstikt de huid en kan niet meer ademen en dan word het alleen maar erger.
Als je iets gaat proberen wat je nog niet gedaan hebt probeer het dan eerst heel voorzichtig een beetje uit. Want stel je voor dat ze er niet tegen kan dan zit ze helemaal onder de eczeem en jeuk.

groetjes joyce mama Van Mara 7,5 maanden
 
Terug
Bovenaan