Bedankt!!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

Anoniem

Guest
Dit is wel geen discussie maar ik moet het even kwijt!

Na 3 maanden van rechtop slapen met een dochter op mijn arm...meissie aan de borst van 19 tot 23 uur, geen ritme hebben en daardoor afentoe onzeker & wanhopig word ik ineens beloond: in een week tijd hebben we een ritme en slaapt ons meissie zelfs het klokje rond! Wat een luxe met een baby van 3 maanden en wie had dat een paar weken geleden ooit gedacht??! Zo lastig als de start was, zo makkelijk is het nu ineens!

Iedere keer als ik het even niet zag zitten schreef ik op dit forum en kwamen jullie met al jullie tips & adviezen. Heel eerlijk... er is niet 1 tip of advies geweest waar ik werkelijk iets aan had (sorry, hihi) het bleek gewoon een kwestie van afwachten (wat ik natuurlijk eigenlijk wel wist) maar het feit dat jullie met me mee dachten, jullie eigen ervaringen vertelde en met de tips kwamen hebben me er steeds doorheen gesleept!

Achteraf stelt een periode van 3 maanden allemaal niets voor...maar als je vermoeid bent..pfff dat kruipt de tijd voorbij. Ik geef nog steeds volledig borstvoeding, iets dat ik heel graag wilde en ik mede door jullie heb kunnen volhouden!!
Hopelijk kan ik met mijn ervaringen ook sommige van jullie weer helpen?! Wat ik in ieder geval even wil zeggen:

MEIDEN BEDANKT ALLEMAAL!

Liefs Marieke

Hallo Marieke,

Heerlijk he?
Ik weet niet of ik je destijds adviezen heb gegeven, maar bedankt. Haha.
Ook al heb je niet veel aan de adviezen gehad. Het forum is toch ook om je hart te luchten?
Ik vond het ook heerlijk toen mijn beide dochters, inderdaad na maanden rechtop te hebben geslapen en een baby van 18 tot 23 uur aan de borst, een ritme kregen. Bij mijn oudste  leek het eeuwen te duren. Het was inderdaad geduldig afwachten, ook al was ik oververmoeid.
Geniet van je kindje, maar dat deed je waarschijnlijk al.

Irene

mvr je heb me ook geholpen met je adviesen gelukkig is er een zulke forum   om je hart een beetje t eluchten ik dank je ook voor je adviesen en ik verwacht ook je adviezen,
;liefs adama

Terug
Bovenaan