Bedankt

Dag moeders,

Wat fijn om al die reacties te lezen. Ik had een stukje geschreven over het feit dat wij geen tweede kindje wilde en dat de omgeving zo vervelend en irritant reageerde, vaak ook met zo weinig begrip voor onze keuze.
Na al die ervaringen en reacties gelezen te hebben voel ik me gelijk weer wat sterker! Bedankt voor de steun en de vele reacties!!!!!! En het is inderdaad ons leven en onze keus en wij genieten er van om met z'n drietjes te zijn! Heerlijk zo'n site met moeder die je begrijpen, Bedankt!

Groetjes Karin.
 
he, eindelijk nog eens zo iemand die geen 2e kindje wil, zo ook wij. Ik heb ook altijd het idee me te moeten verdedigen waarom ik geen tweede wil. Wij vinden het prima zo, ik kan kim alle tijd en aandacht geven, en ik hoef gewoon niet meer. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet van haar houdt of minder, stapelgek ben ik op dat kind. Maar financieel ben ik er nu tenminste redelijk zeker van dat ik haar iets te bieden heb, man het is allemaal al zo duur, dit is overigens ook 1 van de redenen dat wij niet voor een 2e gaan.

gr sandra
 
Terug
Bovenaan