bedankt

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie lieve reaties na het overlijden van mijn vader. Dat heeft me heel goed gedaan. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik hem nooit meer zal zien.... Dat besef moet nog komen. Ik ga weer een beetje mijn leven oppakken en dus ook het forum, dat leidt ook een beetje af.

groetjes,
Daphne

Rosanne en Veerle ik mail jullie straks nog!

oh, ik vroeg me vanmorgen nog af hoe het nu met je zou gaan.
fijn dat je weer terug bent. hoop dat je hier een beetje afleiding vindt. en je weet het, als je iets kwijt wil..... wij steunen je hoor!!

doe rustig aan....

liefs marijke

Hoi Daphne,

wat fijn om weer wat van je te horen, ik kan me voorstellen dat je het nog niet kan geloven dat je je vader nooit meer zal zien. Ik hoop dat je je de mooie dingen herinnert en dat je je vaders overlijden een plekje zal kunnen gaan geven.

Groetjes Ilona

Fijn dat je er weer bent!
Het zal nog wel een tijdje moeilijk zijn en onwerkelijk, zo zonder je vader. Maar als je iets kwijt wil, we luisteren hier allemaal. En genoeg afleiding.

Hou je taai!

Groetjes, Karin

Ha Daphne,
fijn dat je steun aan ons hebt gehad. Daar is het forum ook voor. Lijkt me idd heel moeilijk te beseffen dat je hem nooit meer zal zien. Heel onwerkelijk zal het zijn.
Gelukkig dat hij je kleine meisje nog heeft gekent.
Als je wat kwijt wilt dan schrijf het hier (of in de mail) gerust.
Groetjes Veerle

even up, want ik wil dat jullie allemaal lezen hoe fijn ik het vond alle lieve reacties

Ik wil je van mijn kant ook nog even sterkte wensen.
Liefs,
Marie-José

Hoi daphne,

Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd. Het  moet een heel gek idee zijn dat iemand die zo dichtbij je stond er niet meer is.

paulien

Terug
Bovenaan