Bedankt :-)

A

Anoniem

Guest
Hee dames,

Misschien een raar berichtje (nationale complimentendag was afgelopen week) maar wou ff zeggen dat ik dit een ontzettend leuk, gezellig en ontspannen forum vind! De trieste berichten zijn natuurlijk niet leuk of gezellig, maar de reacties zijn gewoon altijd vriendelijk!
Lees ook wel eens mee op andere fora en daar gaat t soms hard aan toe: lompe reacties, persoonlijke nare opmerkingen en zelfs hele hetzes... Dat maakte dat ik ff extra blij met jullie was (want jullie maken het forum :) ).

Dus, ookal ben ik nog niet zo lang actief en hoop voor ons allemaal dat we niet lang in deze samenstelling bij ' zwanger worden' blijven, ik ben happy op dit forum...

Groetjes

Is er ook iets van.. vind ik leuk knop hahaha Super ja vind het hier ook gezellig! En inderdaad altijd vriendelijk, we hebben wat aan elkaar.

Ik denk precies hetzelfde! Dacht van de week nog, ik ga ook weer eens zo'n 'bedankt-berichtje' plaatsen want ik ben jullie ook altijd dankbaar voor de lieve, leuke reacties en dat iedereen elkaar voorziet van een lieve knuffel, fijn advies of een goede tip!

Moet wel eerlijk zeggen dat ik nou wel eens van dit forum af wil en naar de mama-club wil maar als dat dan toch niet het geval is dan blijf ik het liefst bij jullie want jullie zijn allemaal hele fijne mensen!

Dus ook namens mij: thanks ladies!

Dikke knuffel Lynn.

Wat een goede topic!

Ik sluit me er ook helemaal bij aan!
Ik heb ook wel eens van die forums gelezen....

Gelukkig is het hier echt fijn!

Jullie ook allemaal bedankt!!!

Ook ik sluit me er helemaal bij aan! Ik ben ook erg blij met jullie reacties!

Maar, eh, ik vind toch...... Met z'n allen naar het mama-forum!!!!!

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan