Beddengoed/ slaapzak

<p>hey mommy's</p><p> </p><p>Vraagje, wat hebben jullie in het ledikantje qua beddengoed met dit (warme) weer.</p><p>Tevens, slaapt mijn dochter van 14 maanden ook zonder slaapzak.</p><p>Ze draait, Woelt, alle kanten op en draait zichzelf als een cocon vast. Slaapt ook veel op de buik. In hoeverre is dan een slaapzak nodig?</p><p> </p><p>Groetjes </p>
 
Mn zoon is 15 maanden en heb vanaf t begin alleen een slaapzak aan gehad. Dekentjes trapt hij af.
hij is ook erg bewegelijk in bed en slaapt op zn buik.. Zn slaapzakje is gewoon een stukje herkenning om te gaan slapen.
dus op dit moment nog romper en slaapzak zonder mouwen.
Als het nog veel warmer wordt alleen luier in de slaapzak, dan wel pants (blijft beter zitten)
 
Ik kijk altijd naar de temperatuur op zijn kamer, onze kleine jongen is een koukleum en wij hebben de puckababy 4 seizoenen slaapzak. Ik kleed hem ongeveer als volgt:
26°: alleen romper, of alleen een luier in de zomerslaapzak (moet nog kijken wat werkt bij de kleine man)
 
Een slaapzak is fijn zodat je kindje niet teveel afkoelt snachts. Maar als een slaapzak niet werkt, kun je haar ook een wat dikkere pyama oid aandoen. Zolang ze maar goed slaapt is het prima toch. 
Op die leeftijd sliep mijn dochtertje met deze temperaturen in een zomerslaapzak in een romper. Vanaf dat ze 1.5 is ligt ze onder een dekbedje. Dat vind ze veel fijner. Als ze het warm heeft, trapt ze hem af en als ze het koud krijgt trekt ze hem over zich heen. 
 
 
Terug
Bovenaan