<p>Hi, </p><p>Ik heb een vraagje. Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Ik heb alles al in huis maar ik moet alleen nog wat beddengoed halen.</p><p>Onze baby slaapt de eerste weken bij ons op de kamer in een Co-sleeper. En daarna gaat hij naar zijn ledikant in zijn eigen kamertje. Ik heb voor in de ledikant een Aerosleep matras + Aerosleep matras beschermer + 1 Aerosleep hoeslaken omdat er mij is verteld dat anders de Aerosleep matras geen zin heeft. Ik zit er dus aan te denken om nog een aantal van die Aerosleep hoeslakens bij te halen voor straks als hij naar zijn ledikant gaat. Want aan 1 heb ik natuurlijk niet genoeg. </p><p>In onze Co sleeper zat al een matrasje ook zoiets als een Aerosleep matras met lucht gaatjes erin zeg maar. De kraamverzorgster vertelde mij dat dit niet handig is in het begin omdat wanneer je de kruikjes in het bed legt om te verwarmen dan de warmte verdwijnt.... Klinkt opzich wel logisch. Maar ik vind het wel heel belangrijk dat hij niet stikt als hij zich omdraait of iets dergelijks. Hij wordt 2 augustus verwacht dus het is wel zomer. Hoe denken jullie hier over?! Wel/niet Aerosleep hoeslakens bij halen?! Of is dit alleen maar marketing dat ze zeggen dat anders de Aerosleep matras geen zin heeft? </p><p>Wat voor hoeslakens moet ik kopen voor onze co sleeper? Ook Aerosleep hoeslakens of een ander merk? En kan ik de lakentjes in de maat kopen voor ledikant bijvoorbeeld en dan in de Co sleeper gewoon omslaan?! Kan dit ook met een hoeslaken? Ik vind het een beetje zonde om alles speciaal in de maat van de co sleeper te kopen als hij na een paar weekjes naar z'n ledikant gaat. Dus mijn bedoeling is dan om genoeg beddengoed te halen wat perfect in de ledikant past en dan wat te groot is voor de co sleeper. 't is tenslotte maar voor eventjes.</p><p>Hoe hebben jullie dat? </p>