bedelarmbandje

Toen Floor geboren is heeft ze een heel mooi zilveren bedelarmbandje gekregen. Ik vond haar er toen nog te klein voor, maar vroeg me af of ik haar die nu al om kan doen? Het is een echt klein bedelarmbandje met 4 bedeltjes dus niet zo'n babyarmbandje met een plaatje.
's Nachts lijkt me het nog niet zo'n goed idee, maar overdag??
Zijn er al meer meiskes met sieraden???
Oh ja, ze is nu 4 maanden.
groetjes van Ruth

ik wou ook een armbandje voor goewan halen met zijn naam, maar ons probleem is, alles gaat zijn mond in. ik durf he dus niet.

wel heft hij zo'n ketting met adres plaatje, lekker stoer, maar ook die heeft hij nooit om, veel te bang dater iets mis gaat.de ketting moet namelijk om en dan niet meer af, oftewel dag en nacht.....

Ik ben van hindoestaanse afkomst en bij ons is het heel normaal dat baby's sieraden dragen. Arjun heeft een gouden armbandje met zwarte kraaltjes (bescherming tegen het kwaad)en een gouden ringetje (verstelbaar) met een mattenklopper.

Arjun draagt ze alleen met gelegenheden bv morgen naar oma. of bij andere familie bezoek.

Senne heeft nog geen sieraden, maar ik vind het wel heel schattig! Een armbandje moet denk ik niet te los zitten, dan kan er moeilijk iets mee gebeuren. Ketting zou ik zelf niet snel doen, zowieso niet 's nachts.

Groetjes, Dionne

Marieke heeft een naamarmbandje, erg schattig. Maar ze heeft het alleen om als ze wakker is. Een bedelarmbandje zou ik niet snel omdoen, aangezien ze alles in haar mond stopt!

groetjes,
Sabine

hoi allemaal,
joany heeft sinds haar geboorte een zilveren armbandje met naamplaatje erop om.
eerst op de kleinste stand en nu op de laatste stand hij is nu bijna te klein geworden.
als ie maar niet te los/strak zit joany merkt er volgens mij niets van dat ze hem om heeft.

groetjes,
marike ian 5j en joany 4m

Terug
Bovenaan