Bedenk me nog iets...hihi over pyama's

Toen we net terug waren uit het ziekenhuis, werd ons verteld
dat we Stef helemaal niet in pyama naar bed hoefden te brengen.
Gewoon in zijn kleertjes was ook prima... Maar wanneer ga je daar
dan mee beginnen????

Enne....haha nog eentje....
Stef wordt vrijwel iedere ochtend nat wakker. Trappelzak dus ook nat,
ik blijf aan het wassen. Maar ja, als hij zijn nachtvoeding krijgt, wil ik
hem eigenlijk niet gaan verschonen, want dan is hij klaarwakker....
Iemand tips???

Kus Annet

over de pyama: ik wacht er nog ff mee.
kwa voeding he, ik zou hem juist wel verschonen net voor de voeding. en eventueel een grotere pamper omdoen. doe ik ook. werkt wel.

ik heb wel 2 pyamaatjes gekocht.
mila heeft overdag soms wat dikkere pakjes aan als het frisser is en dat is te dik voor in bed.je kunt ze daar het beste katoene kleding aandoen.ze zijn er al vanaf maat 50/56 bij prenatal.groetjes piewie.

hoi hoi,

pyamaatjes kun je inderdaad al aandoen maar hoeft zeker niet. Bij mijn oudste ben ik er mee begonnen toen hij een week of 5/6 was. Ook met het aandoen van een slaapzak. Is trouwens wel echt een aanrader zo'n slaapzak. Thijmen (nu 2.5 jr) wil nog steeds niet slapen zonder slaapzak........hij komt dus ook zijn bed zelf niet uit, erg handig nu hij in een juniorbed slaapt..!!!! eigen belang dus!

wat betreft de luier: voor een voeding verschonen, ook 's nachts. Zeker als je weet dat je kindje veel plast. Die van mij doen dat ook, dus ik verschoon Marten ook in de nacht .Wel voel ik van te voren even hoe nat zijn luier al is.

groetjes, Misja , mama van thijmen (2.5 jr) en Marten (bijna 3 weken)

Anne-Lynn is nu 10 weken en af en toe heeft ze een pyama aan, maar nog niet altijd...Tis net hoe het uitkomt..
Ik verschoon haar altijd voor haar laatste voeding...het is voor haarzelf ook fijner..en ze is wakker dus kan ze nog eens goed drinken, zodat ze er de hele nacht tot ongeveer half 8 mee kan doen. Als ik haar niet verschoon, is ze niet goed wakker en drinkt ze niet goed...dus ik verschoon haar voor de voeding en dat bevalt ons beiden heel goed...

Liefs Marissa

Merel slaapt al vanaf bijna het begin in pyama.
eerst in van die complete pakjes, en nu heb ik setjes gekocht met broek en t-shirtje.
kei schattig.
en ze ligt ook in trappelzak, sávonds er eerst een kruikje in, lekker warm.
Ze ligt anders eerst lekker warm bij mij of papa en dan ineens in een koud bedje, dan is het krijsen hoor.

Het ligt eraan wat voor kleertjes hij aan heeft. Hij heeft zachte pakje met voetjes en daar laat ik hem wel in slapen maar stugge broekjes ofzo doe ik uit en wissel voor een pyjama.

Ik moet Patrick elke nacht verschonen als ik het niet doe begint hij vanzelf te huilen!!! hij heeft een hekel aan natte luiers.
Ik doe een klein lichtje aan zodat ik nog een beetje kan zien maar niet dat hij al het licht in z'n oogjes krijgt.
Als hij de fles krijgt valt hij meestal 20 cc voor het einde in slaap. Ik gebruik wel een speen die een klein gaatje heeft anders gaat het te snel en valt hij niet in slaap.

groetjes sacha

Terug
Bovenaan