bedenking

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Met NOD+1 en nog steeds geen duivels (gisteren wel negatieve test) heb ik eens zitten nadenken over die zogenaamde zwangerschapsverschijnselen:

Moe: ben ik per definitie, maar dat dat ligt misschien aan werk, dochtertje (2jr), en het feit dat ik vaak alleen voor haar zorg.

Misselijk: altijd wel ergens teveel koffie op, lunch overgeslagen, te weinig gegeten, of juist te vet...

Duizelig: idem weinig eten hierboven.

Borsten: daar wil ik het niet eens over hebben, als ik al denk aan zwanger lijken ze me al dikker.

Maw ik denk dat ik eens ga proberen al die stomme zogezegde verschijnselen te NEGEREN!

Sorry hoor, het moest er even uit!

xxx

Heel slim meid maar oooohh zo mogelijk om het te negeren...... het kan allemaal gewoon 2 kanten op en dat is nou juist zo frustrerend! Ik ben wel heel erg benieuwd of je over een paar dagen alsnog positief test! Ik hoop het zo voor je!!

Ik ga weer heel hard duimen! Enne....gewoon lekker alles hier eruit gooien hoor, lucht soms lekker op! :)

Liefs Lynn

Als je dat kunt vind ik dat heeeel knap! haha!!

Hoeveelste ronde zit je? Kan nu even niet terug kijken in de NODlijst. Misschien een latere eisprong?? Waardoor je dus ook weer later je NOD hebt..

Je redeneert wel heel nuchter,
zou willen dat ik dat ook kon....
Hoop dat je als nog deze week een positeive test hebt! Succes!

LKiefs Elke

Het is wel moeilijk denk ik om alles naast je neet te leggen als je graag zwanger wil worden,je voelt dan steeds iets nieuws in je buik.

hoeveel dagen was je al overtijd misschien is de volgende test wel positief.

succes

Heel herkenbaar meid. Ik denk ook vanalles te voelen. Heb as maandag mijn nod.
Ik ben ook steeds moe, maar ja dan moet ik ook eerder naar mijn bed.
Moet veel plassen, maar drink ook genoeg.
Mijn borsten lijken groter en gevoelig, maar soms ook niet.
Bah. hoop dat het gau maandag is.
Hoop voor je dat je vlug een positieve test mag hebben.

Hahahahaha moet wel lachen om je rijtje..... Ik hè het zelf ook naast ik neergelegd want je maakt jezelf echt gek doordat je van alles voelt.......

Succes met wachten en wie weet test je over een paar dagen positief!

ja iedereen heeft zo'n beetje hetzelfde hè!

Ik heb ook nog eens een heel onregelmatige cyclus (tussen 31 en 36 dagen, zelfs al 2x overgeslagen zonder zwanger) dus wie weet...

Tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje had ik trouwens de eerste zes weken nergens (en dan bedoel ik ook echt nergens) last van. Toen had ik me trouwens ook verrekend. Dus wie weet...

groetjes en veel succes voor de mede-wachtenden!

Terug
Bovenaan