Bedje omlaag...en nu??

Hoi meiden!

Ik vind het tijd worden om Fabio zijn bedje in de lage stand te zetten, alleen..........hoe ga ik dan mijn ventje lekker onderstoppen  als hij gaat slapen? Daar kan deze dwerg dan niet meer bij!
Hoe doen de andere kleine mamma's dit?

Groetjes van Cissy

Hoi,

Ik heb er geen last van maar misschien een klein opstapje?!
Toen wij het bedja van Tiara omlaag hadden gedaan hebben wij 3 avonden wat problemen gehad met het slapen. Niet willen slapen en maar huilen. Onze buurjongen heeft dit ook gehad. Wil niet zeggen dat jij dit ook krijgt hoor.

Groetjes Nancy

ik ben ook klein en kan er nog gewoon bij.. heb er geen problemen mee.
En naarmate hje kindje ouder word leert hij zitten/staan en kun je hem zo uit zijn bedje halen. Nessie

Hoi!

Ik ben niet klein maar ik kan Isa geen kusjes meer geven nu haar bedje laag staat. Instoppen lukt wel dus ik geef haar gewoon lekkere kusjes vóór ik haar in bedje leg. Isa heeft er geen enkel probleem mee!

Grtz. Poppetje71

HIHIHI!

Ik ben 1.60 en ik kan er ook niet meer bij! Kusjes geven doen wij inderdaad ook voordat ik hem erin leg, en instoppen doen wij al lang niet meer met onze draaikont. De lakentjes liggen dus gewoon los over hem heen. Bed verschonen is een ramp! Dan moet ik namelijk het hele matras eruit halen...

-X- Marieke

Nou dwergje  ik heb een idee;

benodigdheden:
- bedje
- zaag
- scharniertjes
- haakje

uitwerking:
men nemen een zaag. zaag uit het voeteneind van het bedje een vierkant.
bevestig aan de ene zijde van het vierkant de scharniertjes. Bevestig de andere zijde van de scharniertjes aan het voeteind van het bedje waar zojuist het vierkant uitgehaald is. Bevestig nu het haakje en klaar!

Zo kun je elke avond knus met de kleine door het luikje naar bed!

Ps kijk uit dat Wilfred niet stiekem het luikje achter jullie sluit

haha nee hoor alle gekheid (hier op de bank) op een stokje
Ik zou het inderdaad ook proberen met een opstapje. En anders het bedje op een middenhoogte zetten, door gaatjes te boren waar de pinnen van de lattebodem in vallen.

Ook Yoëll zijn bedje staat op de laagste stand en ik kan er ook niet meer bij om een kusje te geven. En ook bij mij gaat met het opmaken het matrasje eruit.
Straks komt er een tijd dat je ze staan in bed zet en ze vanzelf (hopelijk) gaan liggen

Pauline

Hier een reactie van een ander onderkruipsel..

Ik kom er gewoon bij jaja!!
Ik heb dan wel een paar lange staken (en een versrompelt bovenlijf) voor mijn lengte wat mijn redding is! hihi..

Ik hoef Kay dan ook niet in te stoppen want hij slaapt in een slaapzak.
Misschien een (rigoreus) idee om de poten van het ledikant iets  korter te zagen?
Dat zou ik denk ik gedaan hebben.. Met een fatsoendelijke houtzaag het mooi strak af laten zagen.. Zing je gelijk het liedje "zagen zagen wielewielewagen" erbij en Fabio slaapt zo!

Of beter,.. Koop een paar kinky hoge plateauschoenen, zo kom jij (én hubbie, oeps )  er goed bij whahahaha..

Esmé mv Kay

Jeetje, nog niet bij stil gestaan...
Niet dat ik klein ben maar mijn rug breekt wel als ik zo diep moet bukken en tillen.
Daar is vast een ergonomische manier voor, toch dames die op de crèches werken...???

Terug
Bovenaan