bedje op je slaapkamer

Hoi Hoi,

Iemand leuke/goede tips ?  :

Voor de 1e weken wil ik de baby naast me hebben.
Bij onze zoon deden we dit dmv de reiswieg van onze kinderwagen  naast het bed, maar dat vond ik zo'n gedoe, steeds als ik ging wandelen met de wagen  die  bak weer van zolder tillen.

Wil er niet al te veel aan uitgeven.

Soms heeft een ander een leuk idee.......

Groetjesss

Ken je niet iemand die een wiegje op zolder heeft staan die hij toch niet gebruikt en dat je een paar weken kunt lenen? Of iemand van wie de baby al in de inzet van de wagen kan en dus de bak van de kinderwagen eraf heeft gehaald?
Anders misschien een wiegje op marktplaats of de rommelmarkt? Ontsmetten met een Dettol-sopje, nieuw matrasje erin (of dat van je kinderwagenbak, hoef je alleen dat naar beneden te sjouwen) en klaar!

wij hebben ons bed opgeschoven waardoor zijn ledikantje gewoon naast mij stond. Als hij 's nachts dan niet kon slapen dan legde ik mijn hand door de spijlen heen ging prima

Wij maken een ware co-sleeper van een Ikea-bedje... Zij hebben er een aantal die met slechts 3 zijkanten stabiel staan. Dan aan het ouderbed vastmaken en zorgen dat de baby nergens kan tussensukkelen et voila! Als je dan later het bed wil verzetten, stop je gewoon de vierde kant er weer in en klaar is kees...

Hoi,

Onze dochter heeft de eerste maanden geslapen in zo'n (Mozes-)mandje met standaard van de Prénatal. Helemaal super!!!!! En volgens mij waren we voor 70 euro klaar. Het was eigenlijk bedoeld voor de eerste dagen, maar ze heeft er heerlijk in geslapen. Ander voordeel is dat je het mandje (zelfs met je baby slapend erin) gewoon kan meedragen. Zo kon ze bij ons zowel boven als beneden slapen. Een aanrader!

Groetjes, Patricia

Onze eerste sliep direct in haar ledikantje. Die heeft de eerste dagen bij ons op de kamer gestaan. Maar al binnen een week werden we gek van elkaar, omdat wij haar en zij ons wakker hield. Dus hebben we het bedje daarna snel naar haar eigen kamertje verplaatst.

Deze keer doen we het niet anders. Het ledikantje krijgt een tijdelijke plaats in  onze slaapkamer en zodra we denken dat het kan gaat onze man naar zijn eigen kamer.

Groetjes, Marisa

Wij hebben een hangwieg van lodger; dat is leuk!!
Onze oudset heeft er bijna 3 maanden in geslapen,
kan niet wachten om hem over een paar weken weer
van zolder te halen!

Terug
Bovenaan