bedje

Wanneer zetten jullie het bedje op zijn laagste stand? Mijn kleine is nu 7 maanden en heel beweegelijk in bed. Pakt alles vast inclusief de bovenkant van zijn bedje.

Ben benieuwd wanneer jullie het hebben gedaan.

Groetjes,

Sandra
 
Hoi,

Dan zou ik nu wel de bodem op de laagste stand zetten, je weet maar nooit...
Toen mijn zoontje meer ging bewegen in bed hebben wij de bodem ook lager gezet.

Groetjes,
Marieke
 
Hoi,
Voor je het weet gaat je kindje staan (en dan zijn de rapen gaar). Beter te vroeg naar beneden gezet dan te laat!
Ik heb wel gemerkt, dat het met het bedritueeltje wat anders gaat verlopen. Je kunt gewoon niet meer zo goed bij je kindje. Mijn zoontje is nu 1 en ik ben zwanger van de tweede. Ik ben blij dat hij 's ochtends gaat staan zodat ik hem niet zo diep hoef te tillen, maar dat is allemaal bijzaak. Je moet er niet aan denken dat zo'n hummeltje uit bed valt, toch,

Groetjes,
Patricia
 
Ik heb mijn zus een kalender kado gegeven , zo een waar je iedere dag een blaadje vanaf haalt. Daar stond in dat het verstandig is zo rond week 28 om het bedje omlaag te doen. WIj hebben het ook gedaan, Jamey is nu 31 weken.

Wel wat zwaarder om hem eruit te krijgen, meneer weegt nu ruim 9 kilo en mama heeft nog steeds bekkeninstabiliteit...
Groeten Taatje, mama van Jamey (26-9-2005)
 
Toen onze dochter zich begon op te trekken, hebben we het bedje helemaal naar beneden gedaan, op de laagste stand dus.
Nu gaat ze af en toe staan in bed en zet ze haar tandjes in de rand van het bed .... Tja, dat arme kind krijgt thuis niets te eten, moeten we maar denken .

Doeidoei groetjes Snuffel.
 
Mijn zoontje is vier maanden en draait sinds kort rondjes. Omhoog komen doet hij nog niet, maar dat zal niet lang meer duren, dus ik ga binnenkort dan ook het bedje verhogen.

 
Hoi,

Ik zou het bedje inderdaad maar al naar beneden doen. Wij hebben hem ook al heel snel naar beneden gedaan. Volgens mij al toen ze pogingen ging doen om te draaien. Ze stond al met 6 maanden dus denk dat we hem naar beneden hebben gedaan toen ze een maand of 4 was.

Debbie
 
Terug
Bovenaan