bedje

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb een vraag:hebben jullie het bedje al lager gezet voor jullie kindje?
Luuk is deze week 8 maanden,en hij beweegt de laatste tijd heeeel veel.
Hij kruipt(tijgert) en is echt ineens heeel snel.
Hij kan nog niet uit zichzelf gaan zitten en trekt zich ook nog niet op maar ik vroeg me af of het toch verstandig is om de box en het bedje al lager te zetten??
Het bedje staat nu nog steeds in de bovenste stand.

Groetjes,Swinnie

Hallo,

Daan is ook bijna 8 mnd. Wij hebben dit weekend zijn box omlaag gedaan en deze week doen we ook zijn bedje omlaag.
Hij probeerd zich overal aan op te trekken, zelfs in zijn badje...........

Hoi

Ik dacht toevallig net met het bedje verschonen hetzelfde.
Alleen is mijn dochtertje een stukje ouder,maar zo te horen doet ze minder.
Volgende keer als het bedje verschoon ga ik haar toch naar de middelste stand doen.Het kan opeens heel hard gaan.En zo niet,dan niet.Helemaal naar beneden vind ik wel een grote stap dan kom je er zelf namelijk nog zo moeilijk bij,maar het midden is te overzien ,toch?

Groetjes Jessica

Hoi,

Stijn is van14 juni en op nieuwjaarsdag heb ik het bedje naar de middelste stand gedaan en nog geen maand later heb ik alles helemaal naar benede gedaan. Ook in de box. Maar Stijn gaat ook al zelfzitten, gaat staan, loopt langs de tafel en de bank en probeert zelfs al over te steken.

Groetjes van Marloe

Hallo,

Onze zoon is bijna 8 maanden oud.

Wij hebben met 7 maand voor de zekerheid het bedje en box naar beneden gedaan. De ontwikkeling gaat nu zo ontzettend snel. Wilde niet dat er plots wat zou gebeuren.

Ook heb ik zijn sluier boven zijn bedje er net af gehaald.

Moet wel zeggen het is wel wennen en om hem een kusje te geven als hij gaat slapen is een heel eind naar beneden.

Groetjes

Diarich

PS

ook onze zoon heeft de spijlen van de box en bedje uitgevonden en trekt zich nu beetje bij beetje op zijn hurken omhoog!

Hoi hoi,

Wij hadden precies hetzelfde als jullie en voor het zekere en voor mijn eigen gemoedsrust hebben we gisteren het bedje naar beneden gedaan!

Hij slaapt prima en ik ook weer hahahaha!!

XX Saskia
mv RIk 04-07-07

Bij ons is het bedje en de box al een hele tijd naar beneden. Bas gaat staan in de box (en loopt sinds twee dagen dan langs de spijlen), dus ook die staat op de laagste stand.

Ik heb alles omlaag gezet op het moment dat Bas op zijn knietjes in de box ging zitten.

Groetjes, Karin

Hoi,
Dean is nu ook net 8 maanden maar verleden maand hebben we ook alles omlaag gedaan... en net op tijd! de volgende dag stond meneer in de box, 2 dagen later begon hij te springen en weer een paar dagen later liep hij langs de spijlen rond in de box. Hij probeert het nu ook los maar valt dan toch nog om... Wat een geluk dat de kleine eigenwijs het pas probeerde toen de box om laag stond

Terug
Bovenaan