bedje

Hallo!
De babykamer schiet al lekker op, maar is nog net niet af genoeg om jullie te showen. Dat doe ik binnenkort. Wel heb ik vandaag een wiegje opgehaald bij een collega, omdat we de baby nog niet gelijk in het ledikant op zijn eigen kamertje willen. De eerste twee maandjes slaapt hij lekker bij ons. En dat wiegje moest natuurlijk gelijk in elkaar, en opgemaakt...
En het staat zo lief!!
Ik ga even proberen een fotootje te plaatsen (vorige keer lukte het niet, maar ik geloof dat ik alleen een / weg hoefde te halen, dus ik probeer het gewoon nog eens!)
Hier het lieve bedje voor onze kleine man:

(jaaaa gelukt!)

Wat een lief wiegje....  leuk hoor!

Als  onze slaapkamer  af is (ik hoop  na het weekend)  wil ik ook onze wieg van zolder halen. Ik wil alleen  een nieuw sluiertje voor de wieg gaan maken.
Groetjes

Ziet er leuk uit, heerlijk om je daar mee bezig te houden ik kan ook niet wachten.
Wij zijn nog aan het verbouwen eerst een slaapkamer voor onze dochter, die hopelijk volgend weekend af en is, en dan kunnen we gaan beginnen aan de babykamer.
Maar voor een moeder is niets leukers dan 2 kinderkamers te mogen inrichten heerlijk een echte meiden kamer voor Lucy (3) en een jongenskamer voor onze kleine jongen.

Veel plezier nog

Mooi bedje!!! Ik leen een wiegje van een vriendin voor de eerste weken voor bij ons op de slaapkamer. Ongelooflijk dat daar straks ons ventje in ligt...
Het begint stiekem steeds dichterbij te komen.

Groetjes

Terug
Bovenaan