Bedlampje aan of uit ?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
Wij lieten bij Bram eigenlijk zonder erover na te denken al vanaf zijn geboorte in zijn kamer zijn bedlampje uit. Hij sliep en slaapt nog steeds prima.
Dus van de week zei ik tegen mijn man, waarom zouden we niet een keer als ie slaapt het lichtje uit gaan doen. Hij zegt ... ik ben voor ! Ik ook, maar hier hadden we het dus nooit over gehad ... grappig.
Anyway ... sinds woensdag doen wij dus standaard zijn lampje uit en wat blijkt ... normaal kwam ie 's nachts nog wel één of twee keer voor zijn speentje, maar nu dus helemaal niet meer !!  Gisteravond toen ik hem nog "slapend" zijn laatste fles gaf om uiterlijk half 9, wilde hij zelfs zijn speen niet meer en werd pas wakker om 08:45 uur vanochtend !!

Wat fijn!! Je moet ook gewoon dingen uitproberen, alleen zo kom je erachter. En lukt het een keer niet dan doe je het weer zoals het was.

Groetjes Natasja

Wat grappig. Dat zouden wij hier ook best eens kunnen proberen. Quinn slaapt soms wat slechter 's nachts.
En dat bedlampje is dat een klein lampje wat in het stopcontact zit of echt een lampje zoals bijv. op een nachtkastje staat?

nee, het is een lampje wat in het stopcontact zit. Maar het geeft iets minder licht als een bedlampje wat wij zeg maar naast ons bed hebben staan ...

hihi wat grappig. over sommige   dingen denk je ook gewoon niet na he?
wij hebben eigenlijk geeneens een nachtlampje voor senna.... ook nooit over nagedacht....

Wat een grap ... ik zit mijn stukje nog een keer te lezen en het klopt helemaal niet wat ik in begin schrijf ...
We lieten in het begin dus altijd het bedlampje AAN. Maar uit jullie reacties te merken hadden jullie dit al begrepen hahahah

Is het bij Bram op de kamer dan helemaal donker? Wij laten het licht op de gang aan voor Ilse, want die raakt in paniek als het helemaal donker is (MAHMAAAAH IK ZIE HELEMAAL NIX MEER) zodat het bij Naomi ook niet helemaal donker is

groetjes Yvonne

Ja het is dan bij hem helemaal donker. We hebben ook verduisteringsgordijnen voor zijn raam, omdat 's morgens de zon vol op zijn kamer staat en dan komt er minder warmte binnen, maar dus ook totaal geen licht (beetje aan de zijkanten, maar meer niet).
De raampjes boven de deuren hebben wij dichtgemaakt, dus dan komt er ook geen ganglicht binnen.

Terug
Bovenaan