Bedomrander

<p>Hoi Dames,</p><p>Mijn dochter van 10 maanden is sinds een aantal weken heel onrustig in de nacht, slaapt op buik en duwt zich elke keer omhoog tegen het spijlen van het bed. Wat ervoor zorgt dat ze wakker word en gaat dan huilen.</p><p>Nu hebben we een bed omrander gekocht en deze gister geplaatst, slapen gaat echt stukken beter. Ze sliep vannacht door.</p><p>Maar zoals elke moeder is, ga je dingen lezen op internet en krijg ik allemaal horror verhalen te horen dat ze erin kan stikken ect.</p><p>Ze slaapt altijd op de buik en kan zich zelf goed omhoog duwen en zowel van rug naar buik draaien. Moet ik de bed omrander dan toch weghalen?</p>

Aangezien ze al 10 maanden is kan je hem denk ik wel laten zitten hoor. Als het goed werkt is het mooi toch? Lijkt me niet dat ze er op haar leeftijd nog in zou stikken 

Onze zoon slaapt ook veel rustiger met die bedomrander. Slaapt ook nog eens op zijn buik en ligt het liefst in het hoekje er strak tegen aan.
Ja ik heb me zeker afgevraagd wat wijs is maar het verschil is zo groot dat ik het wel weet. Hij is sterk genoeg om te draaien dus voor ons is het prima.

Wilde ik voor mijn dochter als baby ook gebruiken maar werd me indd afgeraden dus heb het er maar weer afgehaald maar heb dat nooit begrepen dus na de kraamzorg en bij mijn zoontje ook gewoon gebruikt 

Hmm dat zou ik dan weer niet gebruiken, omdat wiegendood tot 1 jaar voorkomt. Mijn dochter deed trouwens hetzelfde, went vanzelf. Gaat nu goed. 
Maar je zou het bij het CB kunnen checken. 

Terug
Bovenaan