bedplassen

<p>Goedenavond, </p><p>Vraagje ik heb een bonus dochter die in oktober 6 word ze al vanaf haar 3de zindelijk.</p><p>Nu is ze nog steeds niet zindelijk in de nacht ze word wakker als ze moet plassen zmaar vertikt het om op het potje te doen deze staat botabenen langs haar bed.. </p><p>Wanneer wij in de avond de pamper om doen dan heeft ze nog voor dat we boven zijn er al in geplast.. en dit is echt mega frustrerend zeker het feit dat toen ze 4 was ze in de zomervakantie in de nachten zindelijk was 3 weken lang tot ze weer naar haar moeder ging an ze 2x in bed gedaan heb en zei haar weer meteen de pamper aan gedaan heeft..</p><p>Zelfs wanneer ze ooit in de middag even op bed gaat liggen als ij het maar uurtje en we op de camera zien dat ze wakker is plats ze zelfs in haar pamper</p><p>Zou het werken om overdag de pamper is weer aan te doen en haar zo te leren dat ze gewoon naar de wc kan?</p><p>Heeft iemamd tips?</p><p> </p>

Als dit zo lees zou ik eerder adviseren om eens naar een plas/poep poli te gaan (Doorverwijzing via de huisarts) en haar  naar een psycholoog laten gaan om er achter te komen wat de oorzaak is! Haar nu weer een luier aan doen overdag vind ik echt een absolute no go en mensonterend en ik denk dat je daar het probleem alleen maar groter door maakt. Sorry 

Ik zou een kind van die leeftijd zeker geen luier meer aantrekken overdag dat is toch een stap achteruit. Ik zou eens met een kinderpsycholoog gaan kijken naar de achterliggende oorzaak 

Precies wat hierboven gezegd wordt, zeker geen luier meer omdoen!!!! Ze is geen baby/peuter meer!!! Waarschijnlijk zit er meer achter dan ze aan jou laat merken, (zou heel goed iets psychisch kunnen zijn) Ik zou zeker een doorverwijzing vragen naar de plas/poep poli.
Wat doet ze dan als ze s nachts wakker wordt zonder pamper? In dr broek/bed plassen? Een potje vind ik ook wel een beetje baby-achtig, daar zou ik als 6jarige ook niet meer op willen. Waarom kan ze niet gewoon naar de wc lopen s nachts?? 

Precies wat hierboven gezegd wordt, zeker geen luier meer omdoen!!!! Ze is geen baby/peuter meer!!! Waarschijnlijk zit er meer achter dan ze aan jou laat merken, (zou heel goed iets psychisch kunnen zijn) Ik zou zeker een doorverwijzing vragen naar de plas/poep poli.
Wat doet ze dan als ze s nachts wakker wordt zonder pamper? In dr broek/bed plassen? Een potje vind ik ook wel een beetje baby-achtig, daar zou ik als 6jarige ook niet meer op willen. Waarom kan ze niet gewoon naar de wc lopen s nachts?? 

En als ze s middags een uurtje gaat liggen, dan doe je toch sowieso geen pamper meer om hoop ik? Voor dat eventjes hoeft dat toch helemaal niet bij zo'n groot kind?

Snap jullie.. en het is puur frustratie , als ze wakker word doet ze indd gewoon in bed... een potje staat er om het makkelijker te maken zodat ze niet naar bede hoeft.. en ja in dat uurtje doet ze ook in bed., als wij haar bende omkleden en ze de pamper om had dan plast ze al in haar pamper voor dat ze op zolder is gewoon lopend op de trap... maar lees is mijn stiefdochter en maar om het weekend hier.. zelf was ik al lang naar de huisarts geweest om verder onderzoek.. ik vind het te bizar voor woorden dat een meisje van 5.5 zich nog zo gedraagt, maar het is niet mijn dochter en moeder doet er niks mee die zecht ja ze wil haar pamper om dus doe ik dat ook maar.... die stopt er namelijk niet echt energie in...

Vandaag afgesproken dat we haar wakker zouden maken als wij naar bed gingen dit hebben we na 2 uurtjes gedaan zodat we dachten dat zou toch wel moeten kunnen maar nee hoor haar hele bed zat al weer onder
Ze word in de nacht wakker wand ze was toen straks ook haar deken kwijt en toen kwam ze naar bede dit zeggen.. dus ze zou dan ook naar de wc kunnen...
Tot mijn grote verbazing rook ik dat mevrouw zelfs in haar pamper gepoept had.. nou mijn zoontje is 22 maanden en die piept al 4 maandem niet meer in zijn pamper zelfs de nachten niet nu is dit misschien uitzonderlijk maar echt pfff word hier moedeloos van

Terug
Bovenaan