bedplassen

Mijn zoontje wordt volgende week 4 en gaat dan naar de basisschool. Hij is al wezen wennen en hij vindt het er geweldig.

Wel is hij 's avonds heel moe en valt hij als een blok in slaap.

Sinds een paar nachten plast hij ook weer in bed.

Hij was helemaal zindelijk vanaf juni (dus vrij laat) maar had nooit een ongelukje en nu heeft hij al een aantal nachten achter elkaar een ongelukje gehad.

Wat moet ik hiermee????
 
hoi,

ik kan alleen maar zeggen dat ik denk dat het door de nieuwe situatie komt. Het naar een nieuwe school gaan is super spannend en dus ook weer een nieuwe fase in zijn leventje, ik weet zeker dat het over een week of 2 weer helemaal over is. Toen mijn zoontje dat deed 3j,7m   heb ik hem even een paar nachten een luierbroekje aan gedaan, ten eerste dat hij zelf geen gebroken nachten meer had en ik zelf ook niet. Je hoeft niet bang te zijn dat ie dan weer in zijn luier gaat plassen want je moet hem wel gewoon wakker maken (tenminste dat doe ik) voor dat je zelf naar bed gaat, en ook gewoon tegen hem zeggen dat hij zelf nog gewoon moet plassen, de volgende ochtend voel je vanzelf weer of hij droog is gebleven die nacht. Toen dat zo was bij mij heb ik meteen het broekje weer uit gelaten en daarna is het nooit meer voorgekomen.

groetjes en succes van Leonie
 
Terug
Bovenaan