bedrekje

Hoi Peutermoeders,

Isabelle haar "grote' pinsessenslaapkamer is bijna klaar en we willen gaan wennen aan het grote bed voor haar broertje of zusje is geboren. Nu willen wij aan het bed een bedrekje plaatsen, maar hebben geen idee waar we op moeten letten.
Dus alle tips en eventuele verkoopadressen zijn welkom!

Groetjes Babybelle

heb geen verstand van bedrekjes, maar wil je het   bedrekje dat er niet uit bed  gevallen kan worden of omdat ze er niet uit kan?
als t om het vallen gaat: wij hadden een groot bed gekocht en er een oud matras die we nog over hadden er naast gelegd, zo viel mark niet hard als hij er uit zou vallen. werkte goed, dus als je niks akn vinden wat je aanstaat is dit misschien nog een idee.
grt

Hoihoi

Hier spreekt een ervaringsdeskundige (hihi).
Toen patrick overhuisde naar zijn grotere bedje was hij ong. 17 mnd. oud. Wij hebben toen een stevig plastig bedrekje gekocht bij een babyspeciaalzaak hier in tilburg. Een paar maanden later zijn we verhuisd naar ons huidige huis en ik dacht; hij is nu 2 jr. en 2 mnd. laat ik het eens zonder bedrekje proberen en dat was heel eng de eerste nachten, maar eigenlijk zijn er nooit ongelukken gebeurd.
Dus, wat ik eigenlijk probeer te zeggen; kun je niet iets van een matras ofzo ernaast leggen en gewoon zonder bedrekje omdat isabelle ook alweer 2 jaar is? Naar mijn idee heb je zo'n bedrekje namelijk helemaal niet zo lang nodig, maar dat is mijn mening hoor.... Is wel heel spannend hoor, van een ledikantje ineens naar een groot bed zonder hekje.... hihi

succes ermee

groetjes miranda

Hihi, hier nog een ervaringsdeskundige met een totaal andere mening dan die van Miranda....
Eva is nu 4,5 en slaapt in een meegroeibed MET bedrekje. Eva is een beweegelijk kind en blijkbaar is ze dat het 's nachts ook. Als ze bij mijn ouders logeert (in een gewoon 1 persoons bed) valt ze er negen van de tien keer uit. Daar ligt tegenwoordig dus altijd een matras voor. Ook op vakantie is ze een keer uit bed gerold. Dat was een twee persoonsbed, dat we tegen de muur hadden geschoven. Ze ging helemaal aan de kant van de muur slapen, maar is toch aan het rollen gegaan en zo viel ze eruit.

Eva heeft zo'n meegroeibedje van de Ikea. Daar hebben we toen meteen het bedrekje bij gekocht. Ik had gister nog op de site gekeken, maar ik kon ze niet vinden. Ik weet dus niet of ze ze er nog steeds verkopen.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan